اخبار ومقالات

جت پرینتر چاپ روی ظروف یکبار مصرف

جت پرینتر چاپ روی ظروف یکبار مصرف
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

جت پرینتر چاپ روی ظروف یکبار مصرف یکی از دستگاه هایی است که برای چاپ روی ظروف یکبار مصرف به آن نیاز دارید. این دستگاه توانایی های خاصی دارد که با استفاده از آن می توانید اطلاعات مورد نظر خود را باکیفیت و دقیق بر روی ظروف یکبار مصرف چاپ کنید. در این مقاله می خواهیم در مورد روش های چاپ روی ظروف یکبار مصرف صحبت کنیم و بهترین گزینه را به شما معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره با دیبا جت پرینتر همراه باشید.

چاپ روی ظروف یکبار مصرف یکی از مراحل آماده سازی محصول و ارسال به بازار می باشد. این اطلاعات شامل نام برند، تاریخ تولید و انقضا و ... می باشد که با روش های مختلفی می توان روی ظروف درج کرد.

انواع روش های چاپ روی ظروف یکبار مصرف

1 . چاپ فلکسوگرافی: این روش یکی از روش‌های رایج برای چاپ روی ظروف یکبار مصرف است. در این روش، از استنسیل‌های چاپ فلزی استفاده می‌شود که مربوط به الگوهای طراحی هستند. جوهر به وسیله یک سلنوئید منتقل می‌شود و سپس به وسیله فشار هوا در برابر ظروف پخش می‌شود. این روش به صورت پیوسته و با سرعت بالا انجام می‌شود.

2 . چاپ استنسیل: در این روش، یک استنسیل با الگوی طراحی مورد نظر بر روی ظرف قرار می‌گیرد و سپس با استفاده از رنگ مناسب و ابزارهای چاپ، رنگ روی ظرف پخش می‌شود. این روش به صورت دستی و یک به یک انجام می‌شود و معمولاً برای تعداد کمتری ظروف استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: دستگاه چاپ روی بطری

3 . چاپ حرارتی: در این روش، از روش چاپ حرارتی برای انتقال رنگ به ظروف استفاده می‌شود. یک فیلم رقیق با الگوی طراحی روی ظرف قرار می‌گیرد و سپس با استفاده از حرارت و فشار، رنگ از فیلم به ظرف منتقل می‌شود. این روش برای چاپ روی سطوح صاف و منحنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

4 . چاپ با جت پرینتر: این روش با استفاده از پرینتر های جوهر افشان صنعتی صورت می‌گیرد. جوهرهای خاصی که برای چاپ روی ظروف مناسب هستند، به وسیله دستگاه جت پرینتر روی ظرف پاشیده می‌شوند. این روش با جت پرینتر دستی و یا اتوماتیک در خطوط تولید استفاده می‌شود.

توجه داشته باشید که هر روش چاپی برای هدفی خاص  و بسته به نوع ظرف، جنس آن و نوع چاپ مورد نظر، استفاده می شود. همچنین، رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی در چاپ روی ظروف یکبار مصرف بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: دستگاه چاپ روی قوطی فلزی

جت پرینتر چاپ روی ظروف یکبار مصرف

یکی از بهترین روش ها برای چاپ روی اطلاعات متغیر این است که از دستگاه جت پرینتر استفاده کنید. این دستگاه گزینه ای مناسب برای خطوط تولید می باشد. دستگاه های جت پرینتر دارای مدل های متنوعی هستند که با توجه نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. اگر اطلاعاتی در مورد انواع دستگاه جت پرینتر ندارید پیشنهاد می کنیم پیش از خرید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان از دبیا جت پرینتر دریافت کنید.

ارزان ترین روش چاپ روی ظروف یکبار مصرف

ارزانترین روش چاپ اطلاعات متغیر بر روی ظروف یکبار مصرف ممکن است به تعداد زیادی عوامل و فاکتورهایی بستگی داشته باشد، از جمله نوع ظرف، حجم تیراژ چاپ، نوع و تعداد اطلاعات متغیر، و میزان اتوماسیون در فرآیند چاپ. با این وجود، برخی از روش‌های چاپ می‌توانند به طور عمومی به عنوان روش‌هایی با هزینه کمتر در نظر گرفته شوند.

یکی از روش‌های ارزان برای چاپ اطلاعات متغیر روی ظروف یکبار مصرف استفاده از جت پرینتر می‌باشد. این روش معمولاً هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر دارد و به صورت سریع و دقیق عمل می‌کند. با استفاده از دستگاه جت پرینتر، می‌توانید اطلاعات متغیری مانند تاریخ تولید را به صورت خودکار روی ظرف چاپ کنید. هرچند که ارزانتر بودن روش چاپ با جت پرینتر نکاتی مثل تنوع رنگ و رزولوشن بالاتر را کاهش می‌دهد، اما معمولاً برای چاپ اطلاعات متغیر از آن استفاده می‌شود. برای دریافت قیمت جت پرینتر و یا دریافت مشاوره خرید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *