دسته‌بندی نشده

قیمت جت پرینتر

قیمت جت پرینتر
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

قیمت جت پرینتر چقدر است؟ در این مقاله از دیبا جت پینتر می خواهیم درباره قیمت دستگاه جت پرینتر اطلاعات لازم را به شما عزیزان ارائه دهیم. جت پرینتر نوعی پرینتر جوهر افشان است که در صنعت برای چاپ سریع و دقیق اطلاعات متغیر محصول مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، دسته تولید، بارکد و تاریخ و غیره بر روی بسته بندی محصول یا بر روی سطوح مختلف استفاده می شود. جت پرینتر به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند: جت پرینتر دستی یا قابل حمل و جت پرینتر خودکار یا ثابت.

از جت پرینتر برای چاپ روی بسته بندی مواد غذایی، نوشیدنی، گوشت، لبنیات، شیرینی و شکلات، محصولات پزشکی، آرایشی و دارویی، صنایع خودروسازی مانند فیلتر هوا و روغن، صنعت لوله، انواع لوله های پلی پروپیلن، پروپیلن، پی وی سی و ... استفاده می شود.  حال که با جت پرینتر آشنا شدید میخواهید در باره قیمت های این دستگاه هم برای شما مطالب مفیدی ارائه دهیم.

قیمت جت پرینتر

عوامل مختلفی بر قیمت جت پرینتر تأثیر می گذارد. جت پرینتر جدا از قیمت پایه، هزینه های اضافی مانند نگهداری و تامین جوهر نیز دارد، پس بهتر است قبل از خرید، این هزینه های هنگفت را بدانید تا انتخاب درستی داشته باشید. جت پرینتر  دستی به دلیل کوچک، سبک وزن و قابل حمل بودن مقرون به صرفه تر است و گزینه مناسبی برای کارکردهای کوتاه است. شما می توانید انواع دستگاه های جت پرینتر را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از تامین کنندگان و سازندگان معتبر دیبا جت پرینتر تهیه کنید.

قیمت جت پرینتر

قیمت جت پرینتر

قیمت جت پرینتر دستی

این دستگاه ها که به عنوان جت پرینتر قابل حمل نیز شناخته می شوند، دستگاه های کوچک، سبک و قابل حملی هستند که کار چاپ توسط اپراتور انجام می شود. از آنجایی که این نوع دستگاه ها سنسور دارند، اپراتور باید آنها را به صورت دستی در مقابل محصول در حال ساخت قرار دهد و اهرم چاپ را فشار دهد تا اطلاعات به محصول منتقل شود.

جت پرینتر دستی برای چاپ روی اقلامی که حجم و وزن زیادی دارند و با نوار نقاله قابل حمل نیستند، مانند درام، گالن، جعبه های مقوایی بزرگ و غیره استفاده می شود. در این نوع دستگاه های قدیمی برای اینکه بتوانید کار چاپ را انجام دهید باید اعداد و حروف مورد نیاز برای چاپ را در قسمت های مخصوص قرار داده و سپس کار چاپ را انجام دهید.

اما انواع مدرن و جدید این دستگاه ها دارای صفحه نمایش و سیستم ورودی هستند که از طریق آن می توانید به راحتی تایپ کنید. قیمت این دستگاه ثابت نمی باشد و با توجه به مدل های مختلفی که از این دستگاه وجود دارد نمیتوان قیمت دقیق را به شما عزیزان ارائه داد. شما میتوانید از طریق وب سایت دیبا جت پرینتر به قیمت جت پرینتر و انواع آن بپردازید.

قیمت جت پرینتر ثابت

این یک نوع چاپگر است که به طور خودکار کار می کند و برای چاپ اطلاعات مهم و در حال تغییر محصول در کارخانه های بزرگ با دوره های تولید بزرگ استفاده می شود. در این کارخانه ها محصولات بر روی تسمه نقاله قرار می گیرند و در مقابل جت پرینتر قرار می گیرند. از آنجایی که این دستگاه ها مجهز به سنسور هستند، زمانی که محصولی در مقابل آنها قرار می گیرد، به طور خودکار آن را تشخیص می دهند و اطلاعات را روی خود چاپ می کنند. قیمت این دستگاه ثابت نمی باشد و به علت نوسانات قیمت بازار و همچنین وجود مدل های مختلفی از این دستگاه قیمت قابل ارائه نیست. برای اطلاع از قیمت جت پرینتر میتوانید به وب سایت دیبا جت پرینتر مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر: تعمیر جت پرینتر صنعتی

قیمت جت پرینتر صنعتی

جت پرینتر صنعتی سنسور دار یا جوهر افشان هستند. که جوهر را در فاصله کوتاهی روی جلد محصول پخش می کنند. سرعت این دستگاه بالاست و جلد محصول را با بهترین کیفیت چاپ می کند. پرینترهای جوهر افشان صنعتی انواع مختلفی دارند مانند: اتوماتیک، قطره ای، Clj، و سیستم HP. کار با این دستگاه آسان است.

قیمت جت پرینتر صنعتی

قیمت جت پرینتر صنعتی

مصرف جوهر در پرینترهای صنعتی کم است و این یک مزیت بزرگ محسوب می شود. اگر به دلایلی نمی توانید برای مدتی با آن کار کنید، نگران راه اندازی مجدد دستگاه نباشید، در این مورد مشکلی نخواهد داشت. برای اطلاع از قیمت جت پرینتر صنعتی میتوانید به وب سایت دیبا جت پرینتر مراجعه کنید.

عوامل مهم هنگام خرید جت پرینتر

برای خرید جت پرینتر باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید:

  • جت پرینتر انواع مختلفی دارند، قبل از خرید باید به نیازهای خود و اندازه دستگاه توجه کنید.
  • جت پرینتر مناسب را بسته به اندازه محصولی که قصد چاپ روی آن را دارید انتخاب کنید.
  • باید بدانید که از جت پرینتر صنعتی در کارخانه ها استفاده می شود، در حالی که جت پرینتر دستی  در تولیدی های  کوچک استفاده می شود.
  • به جوهر دستگاه توجه کنید، بهتر است برای جت پرینتر خود جوهری بخرید که ماندگاری فوق العاده ای دارد.
  • قیمت جت پرینتر را با توجه به نیاز خود بررسی کنید تا بیش از اندازه ای که میخواهید هزینه نکنید.

7 ویژگی خیلی مهم که در قیمت جت پرینتر تاثیر دارد

ویژگی هایی در دستگاه های جت پرینتر وجود دارند که مستقیم با قیمت جت پرینتر در ارتباط میباشند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • مصرف اندازه جوهر
  • هد مناسب
  • استفاده از حافظه های جانبی
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • انتقال دستگاه های جت پرینتر
  • چاپ روی سطوح ناهموار و غیر صاف
  • حجم حافظه داخلی مناسب

اگر به این ویژگی ها دقت کافی را داشته باشید و دستگاه شما همه این ویژگی ها را باهم داشته باشد قیمت جت پرینتر با کارایی آن برابری خواهد داشت و شما نه هزینه کمتری ا پرداخت خواهید کرد و نه بیشتر. قیمت جت پرینتر بر اساس ویژگی ها و مدل آن تعیین می شود.

اگر به دنبال جت پرینتر با کیفیت هستید ما دیبا جت پرینتر را به شما عزیزان معرفی میکنیم. دیبا جت پرینتر بهترین دستگاه های جت پرینتر را برای شما عزیزان موجود کرده تا بتوانید به راحتی از خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوید. قیمت جت پرینتر ها بستگی به مدل ، سایز، ویژگی ها و .... دارد که به دلیل نوسانات بازار هم نمیتوانیم قیمت اصلی و ثابتی به شما عزیزان بدهیم. شما میتوانید برای اطلاع دقیق از قیمت به وب سایت دیبا جت پرینتر مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *