تعمیر جت پرینتر صنعتی

یکی از نمایندگان اصلی تعمیر جت پرینتر صنعتی در تهران مجموعه دیبا جت پرینتر می باشد که می توانید خدمات مورد نیاز خود را از این مجموعه دریافت کنید. دیبا جت پرینتر یکی از شرکت های برجسته می باشد که با تکیه بر تجربه فروش، نصب و ارائه خدمات پس از فروش در زمینه تعمیر و رفع ارورهای این دستگاه برجسته می باشد. راه اندازی جت پرینتر صنعتی در خط تولید نیازمند داشتن تجربه و تخصص می باشد. در صورتی که در این زمینه اطلاعاتی ندارید می توانید از خدمات پس از فروش مجموعه دیبا جت پرینتر استفاده کنید.

تعمیر و سرویس جت پرینتر

بخش خدمات پس از فروش مجموعه دیبا جت پرینتر آماده انجام تعمیر و سرویس جت پرینتر شما می باشد. این مجموعه نمایندگی اصلی فروش جت پرینترهای صنعتی در ایران می باشد. شما می توانید برای تعمیر جت پرینترهای حرارتی، ریبونی، ساوما، کارتریج و ... می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کنید.

درباره تعمیر و سرویس جت پرینتر باید گفت که هر دستگاهی در دوره های زمانی مشخصی نیاز به سرویس دوره ای دارد تا از خراب شدن قطعات داخلی آن جلوگیری شود. انجام این سرویس ها نقش موثری در افزایش طول عمر دستگاه های جت پرینتر دارد. برای انجام سرویس دوره ای جت پرینتر صنعتی خود می توانید از خدمات پس از فروش دیبا جت پرینتر استفاده کنید.

 

اگر دستگاه جت پرینتر شما نیاز به تعمیر و یا سرویس دوره ای دارد همین حالا با شماره 02165019469 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید

خدمات تعمیر و سرویس شرکت دیبا جت پرینتر

  • تعویض انواع فیلتر کلیه دستگاه های جت پرینتر
  • تعویض انواع ولو و شیر برقی برای جت پرینتر با سیستم CIJ
  • تعمیر تمامی برد های الکترونیکی دستگاه های حت پرینتر صنعتی
  • تامین و تعویض قطعات و لوازم یدکی تمامی دستگاه های جت پرینتر در بازار با سیستم هد XAAR
  • به روزرسانی و اورهال دستگاه های قدیمی

تعمیر و تعویض برد جت پرینتر

یکی از مشکلات اساسی که ممکن است برای جت پرینتر شما ایجاد شود خرابی برد جت پرینتر است که در این صورت می بایست برد دستگاه تعویض و یا تعمیر شود. تعمیر برد نیاز به یک متخصص دارد تا بتواند به درستی قطعه آسیب دیده را شناسایی و آن را جایگزین کند. مجموعه دیباجت پرینتر در زمینه تعمیر جت پرینتر صنعتی همره با تیم باتجربه و متخصص خود آماده ارائه خدمات می باشد و می توانید برای تعمیر برد به این مجموعه مراجعه کنید.

تعمیر و تعویض هد جت پرینتر

هد جت پرینتر صنعتی از قطعات مصرفی می باشد که با نگهداری و سرویس دوره ای منظم می توانید طول عمر آن را افزایش دهید. در صورتی که دستگاه به درستی کار نمی کند اولین احتمال این است که هد دستگاه به مشکل خورده باشد و می بایست بررسی شود. دیبا جت پرینتر آماده است تا در صورت خرابی هد پرینتر، آن را تعویض و در صورت نیاز تعویض کند. برای بالا رفتن عمر هد جت پرینتر می بایست از جوهر استاندارد استفاده کنید که از سوی شرکت ها و نمایندگی های معتبر می توانید آن را دریافت کنیدو به صورت مداوم حتی زمانی که خط تولید تعطیل ست از آن استفاده کنید.

هواگیری جت پرینتر

در دستگاه های جت پرینتر CIJ از قطعات مکانیکی زیادی استفاده شده است که یکی از این قطعات پمپ ها می باشند. قبل و بعد هر پمپ از فیلتر استفاده شده است. با توجه به اینکه سیستم چاپ به صورت پیوسته می شود نیاز است که فیلترها به صورت دوره ای تعویض شود. عدم تعویض فیلترها در زمان مشخص شده باعث فشار آمدن به پمپ ها می شود و در نتیجه مشکلاتی را با خود به همراه دارد. یادآوری این نکته ضروری است که قیمت این پمپ ها حداقل 30 درصد قیمت کل دستگاه می باشد. همین یک جمله کافیست تا اهمیت پمپ های موجود در جت پرینتر را بدانید. برای جلوگیری از خرابی پمپ ها می بایست هواگیری شوند. هواگیری جت پرینتر کار پیچیده ای نیست اما کوچکترین اشتباه می تواند ضررهای جبران ناپذیری را داشته باشد به همین دلیل می بایست توسط فردی متخصص انجام شود تا نیازی به تعمیر نداشته باشد.

تعمیر جت پرینتر در محل

دستگاه جت پرینتر CIJ در صورتی که دچار آسیب شود امکان حمل آن به شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش کمی سخت است چون وزن دستگاه بالاست و اگر قطعات آن برخوردی داشته باشند آسیب جدی خواهند دید. پس لازم است که از خدمات تعمیر جت پرینتر در محل بهره مند شوید. برای این کار و دریافت خدمات تعمیر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از خدمات مجموعه دیبا جت پرینتر استفاده کنید.

دلیل روشن و خاموش شدن مکرر دستگاه جت پرینتر

دستگاه جت پرینتر CIJ در حالت عادی پس از روشن و خاموش شدن به صورت اتوماتیک برای شستشوی مسیر جوهر از حلال استفاده می کند. در صورتی که دستگاه مکررا روشن و خامو شود به این دلیل است که مخزن حلال به حد نهایی خود نرسیده است و در نتیجه باعث پایین آمدن غلظت جوهر و اعلام خطا از سوی دستگاه خواهد شد. با توجه به آلودگی هایی که به مرور در مسیر حرکت جوهر پیدا می شود نیاز است که این مسیر شستشو داده شود. به این کار شستشوی مسیر جوهر گفته می شود که روش های مختلفی دارد. با توجه به حساسیت قطعات پیشنهاد می کنیم این کار را به نمایندگی تعمیر جت پرینتر صنعتی بسپارید. مجموعه دیبا جت پرینتر آماده تعمیر دستگاه های جت پرینتر صنعتی شما می باشد.

روش شستشو هد دستگاه جت پرینتر

جوهری که از دریچه هد پرتاب می شود به دلایل مختلفی مانند کیفیت پایین جوهر، میزان های-ولتاژ، و یا غلظت جوهر به دیواره ها پرتاب می شوند و معمولا پس از چند ساعت سر هد دستگاه کثیف می شود. لازم است اپراتور بعداز چند ساعت از شروع کار با دستگاه جت پرینتر سر هد رابا حلال مخصوص شستشو دهد. باید توجه کرد که گاتر حلال را از طریق هد دستگاه به درون می کشد و ممکن است باعث شود حلال زیادی از طریق مکش وارد گاتر دستگاه شود.
دراین صورت دستگاه‌های مختلف پیام خطایی می دهند که به مفهموم پایین آمدن غلظت جوهر و رقیق شدن آن است. بنابراین اپراتور باید دقت داشته باشد تا حلال به داخل دستگاه وارد نشود و نیازی به تعمیر جت پرینتر صنعتی شما نباشد.