دسته‌بندی نشده

تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟

تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟ در این مقاله به بررسی تفاوت جت پرینتر با  لیزر جت می پردازیم و قیمت، کارایی، سرعت و دقت بهترین جت پرینترها را با مخاطبان مورد بحث قرار می دهیم. در این پست قصد داریم در مورد تفاوت جت پرینتر با جت لیزر صحبت کنیم. اول از همه این نکته را روشن کنیم. برای خرید هر محصولی به خصوص جت پرینتر باید اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید. اطلاعاتی مانند نوع محصول، میزان چاپ، مبلغی که برای این کار در نظر گرفته اید، نوع جوهر، مدل چاپ و ... به شما کمک می کند تا مناسب ترین جت پرینتر را خریداری کنید. یک راه آسان برای انتخاب درست، مقایسه دو محصول مشابه این است که با بررسی مزایا و معایب هر کدام به راحتی قادر خواهید بود محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و تصمیم خود را نهایی کنید.

برای دریافت قیمت جت پرینتر کلیک کنید.

تفاوت جت پرینتر با لیزر جت

قبل از اینکه به تفاوت جت پرینتر با لیزر جت بپردازیم، اجازه دهید هر یک از این دو محصول را جداگانه معرفی کنیم. جت پرینتر دستگاهی است که اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا قیمت، سری ساخت و ... را روی بسته بندی محصول درج می کند. این دستگاه ها به صورت جوهر افشان کار می کنند و با ریختن قطره های رنگ روی سطح بسته، متن مورد نظر را چاپ می کند. این نوع پرینتر دارای دو نوع دستی و تمام اتوماتیک صنعتی می باشند.

ما همچنین یک نوع جت پرینتر داریم که به جای جوهر از پرتوهای نور برای چاپ استفاده می کند. در واقع با تمرکز نور می توان قدرت آن را افزایش داد و به کمک نور لیزر قوی اطلاعات لازم را بر روی بسته بندی محصول درج کرد. لیزر جت به گونه ای عمل می کند که نور لایه های بسیار کمی از محصول را می سوزاند و متن به این صورت چاپ می شود. تفاوت جت پرینتر با لیزر جت را می توان در کیفیت نوشتن روی سطح بسته بندی مشاهده کرد.

در جت پرینتر می توان از رنگ های مختلفی استفاده کرد اما در لیزر جت این امکان دیده نمی شود. بد نیست بدانید یکی از جت پرینترهایی که بسیار محبوب است جت پرینتر NJ-O'127 است. با کمک این دستگاه می توان اطلاعات مورد نظر را بر روی اقلام مختلف مانند بسته بندی دارو، تخم مرغ، فلزات، پارچه، پلاستیک، شیشه، چوب و آلومینیوم چاپ کرد. در لیزر جت امکان درج اطلاعات روی هیچ سطحی وجود ندارد. در ادامه به بررسی تفاوت جت پرینتر با لیزر جت می پردازیم.

تفاوت جت پرینتر با لیزر جت از نظر مصرف جوهر

در بررسی تفاوت جت پرینتر با لیزر جت  می توان به میزان رنگ استفاده شده نیز اشاره کرد. عدم استفاده از رنگ در پرینتر لیزر جت در مقایسه با پرینترهای جوهرافشان یک ویژگی بسیار واضح و متمایز است. با این حال، اکثر صنعتگران و تولید کنندگان ترجیح می دهند از جت پرینتر NJ-O'127 استفاده کنند. این پرینتر صنعتی دارای صفحه نمایش لمسی تمام رنگی پنج اینچی می باشد. علاوه بر این، دستگاه دارای دو خروجی است که می تواند از دو کارتریج به طور همزمان استفاده کند. این پرینتر دارای پورت USB نیز می باشد.

تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟

تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟

تفاوت جت پرینتر با لیزر جت از نظر سرعت و دقت

تفاوت جت پرینتر با لیزر جت از نظر سرعت و دقت قابل بررسی است. اگرچه لیزر جت سرعت چاپ بالایی دارد، اما همچنان جت پرینتر ثابت (صنعتی) یک انتخاب خاص و بسیار مقرون به صرفه برای تولیدکنندگان است. این محصول در مقایسه با سایر پرینترهای مشابه از سرعت و دقت بالایی برخوردار بوده و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد. صفحه نمایش این دستگاه لمسی بوده و تعداد خروجی های این پرینتر این امکان را به خریدار می دهد تا با هزینه کم بهترین عملکرد را داشته باشد. جت پرینتر ثابت صنعتی را می توان رقیبی جدی در مقایسه با لیزرجت ها گران قیمت دانست.

علاوه بر این جت پرینتر صنعتی ثابت مدل NG قابلیت اتصال به خط تولید و تسمه نقاله را نیز دارد. این دستگاه با سرعت عمل بالایی که دارد می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی بسته های زیادی را تاریخ گذاری کند. از نظر دقت دستگاه NG مزیت قابل توجهی نسبت به دستگاه های مشابه دارد. بنابراین در بررسی تفاوت جت پرینتر با لیزر جت می توان ادعا کرد که جت پرینتر ثابت (صنعتی) NJ-O'127 که نسل جدیدی از جت پرینترها می باشد مشکل عدم دقت در تاریخ سازی را بسیار کاهش داده است.  جت پرینتر با دقت بالایی که در چاپ و حکاکی اطلاعات دارد، احتمال خطا را نیز کاهش داده و از خرابکاری جلوگیری می کند. این ویژگی به کاربر کمک می کند تا تاریخ زنی موفق تری را در مقیاس های بزرگ انجام دهد. این دستگاه فوق العاده نه تنها برای تولیدات بزرگ، بلکه برای کارگاه هایی با حجم تولید کم نیز مناسب است.

تفاوت جت پرینتر با لیزر جت نیز در مدت زمان استفاده از دستگاه قابل توجه است. با جت پرینتر می توانید ساعت ها بدون وقفه و در چندین شیفت متوالی کار کنید. این حجم کار و مدت زمان طولانی در استفاده از دستگاه تاثیر منفی بر کارایی و عملکرد آن ندارد. در خصوص ویژگی های فنی جت پرینتر ، خوب است بگوییم که کیفیت چاپ این دستگاه و تکنولوژی چاپ آن تک رنگ و جوهرافشان است. در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه و فشرده به تفاوت جت پرینتر با لیزر جت بپردازیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله از دیبا جت پرینتر بتوانید بهترین و مناسب ترین جت پرینتر را متناسب با حوزه کاری خود انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره انواع جت پینتر و ثبت سفارش با بهترین قیمت میتوانید به وب سایت دیبا جت پرینتر مراجعه کنید و یا با شماره ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *