دسته‌بندی نشده

بهترین جت پرینتر برتر بازار 

بهترین جت پرینتر برتر بازار 
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

بهترین جت پرینتر برتر بازار کدام است؟ چه ویژگی هایی باعث می شود یک جت پرینتر برتری برسد؟ در این مقاله از دیبا جت پرینتر می توانید با بهترین جت پرینتر برتر بازار آشنا شوید و کاربرد و ویژگی های آن را بدانید. انواع مختلفی از جت پرینترها در بازار وجود دارد. انواع جت پرینتر ایرانی و خارجی با قابلیت های مختلف. انتخاب جت پرینتری که بتواند نیازهای سازنده را برآورده کند کار ساده ای نیست و نیاز به دانش کافی از جت پرینترهای موجود دارد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

قبل از هر چیز برای خرید جت پرینتر باید اطلاعات کاملی در مورد نوع محصول، تعداد چاپ در روز، میزان بودجه، نوع چاپ (پایه حلال یا بر پایه آب) داشته باشید تا فروشنده بتواند یک دستگاه  مناسب را به شما پیشنهاد دهد.  برای مثال جت پرینترهای دستی به دلیل نیاز به اپراتور نمی توانند بیش از 500 چاپ در ساعت چاپ کنند. یا خرید پرینترهای جت ثابت برای کارگاه های تولیدی کوچک مقرون به صرفه نیست. دریافت مشاوره مناسب برای خرید جت پرینتر بسیار مهم است. تیم مشاوره دیبا جت پرینتر پاسخگوی تمامی سوالات شما در مورد جت پرینتر می باشد. حال برای خرید بهترین جت پرینتر برتر بازار باید به ویژگی های زیر توجه کنید:

از برند معتبر خرید کنید: خرید بهترین جت پرینتر برتر بازار  از برندهای معتبری مانند bentsai، xaar v17 قیمت خاصی دارد و فروشنده نمیتواند قیمت بالاتری را به شما بگوید. علاوه بر این، این برندهای معروف دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند.

لوازم مصرفی پرینتر: یک جت پرینتر بخرید که بتوانید به راحتی مواد مصرفی مانند کارتریج، جوهر، حلال و غیره را خریداری کنید. برخی از جت پرینترها با توجه به شرایط واردات کالا به کشور فقط با کارتریج خاص آن برند کار می کنند و در صورت عدم دسترسی به آن جت پرینتر کار نمی کند. علاوه بر این، برخی فروشگاه ها برای جذب مشتری، دستگاه را با قیمت کمتری عرضه می کنند

و بر خلاف چیپست های رمزگذاری شده، کارتریج را به همراه دستگاه با قیمتی بالاتر از استاندارد بازار به خریدار می فروشند و شرکت سازنده را مجبور می کنند از بستن درب آن خودداری کند. زنجیره تولید او باید برای هر خرید هزینه های گزافی بپردازد و فقط باید از همان فروشنده خرید کند. خرید دستگاه های جوهردار با مخزن جوهر بسیار مقرون به صرفه است. دستگاه xaar v17 دارای مخزن جوهر است و هزینه های چاپ با این دستگاه کاهش چشمگیری یافته است.

گارانتی و خدمات پس از فروش : قبل از خرید بهترین جت پرینتر برتر بازار، از خدمات و پشتیبانی با کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. جت پرینترها برای نصب و راه اندازی یا حتی پس از آن برای حل مشکلات خرابی نیاز به پشتیبانی قوی دارند و اگر پشتیبانی به موقع صورت نگیرد، ممکن است منجر به خاموش شدن خط تولید شما شود.

از فروشگاهی خرید کنید که حتی اگر به شهر دیگری نقل مکان کردید بتواند به شما خدمات دهد و نیروی فنی را برای نصب بفرستد یا از هر طریق ممکن در فضای مجازی شما را راهنمایی کند. تمامی دستگاه های فروشگاه کالا صنعت دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. ضمناً یک نیروی فنی برای نصب، استقرار و رفع مسائل نیروی فنی به سراسر ایران اعزام می شود.

بهترین جت پرینتر برتر بازار

بهترین جت پرینتر برتر بازار

جت پرینتر xaar v17 قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های وارداتی دارد زیرا در ایران مونتاژ می شود. این دستگاه از ده سال خدمات پس از فروش بهره می برد و در صورت خرابی یا مشکل، قطعات آن بلافاصله تعمیر و یا تعویض می شود.

رابط کاربری قوی: بهترین جت پرینتر برتر بازار آنهایی هستند که امتیاز بالایی از نظر کاربرپسندی دارند. با توجه به سروکار داشتن مداوم اپراتور با جت پرینتر، سهولت استفاده چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری بسیار مهم است. کار با برخی از دستگاه ها نیاز به دانش فنی قبلی با یک جت پرینتر دارد و نیروی ساده ممکن است نتواند آنها را مدیریت کند.

توجه به قابلیت های دستگاه در هنگام خرید بسیار مهم است. برخی از جت پرینترها از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند یا چاپ اشکال یا کاراکترها محدود است. ضمناً برای ارسال پیامک به رایانه نیاز است و برای وارد کردن فایل به دستگاه باید در نرم افزار و فرمت خاصی طراحی شود. جت پرینتر ثابت jc-25 یکی از دستگاه های شاخص TIJ است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و کاربر پسند بودن می تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

این دستگاه نیازی به کامپیوتر ندارد و ارسال پیامک از طریق صفحه نمایش لمسی در کمترین زمان ممکن انجام می شود. قبل از خرید دستگاه حتما ویدیویی در مورد نحوه نصب و استفاده از دستگاه را مشاهده کنید و یا در صورت امکان به فروشگاه مراجعه کنید و قبل از خرید دستگاه را تست کنید. دیباجت پینتر به صورت حضوری و آنلاین به مشتریان گرامی خدمت رسانی می کند.

2 نمونه از بهترین جت پرینتر برتر بازار

جت پرینتر صنعتی XXAAR V17

دارای سیستم عامل پیشرفته/ مخزن جوهر 500 سی سی است که هزینه های چاپ را تا 95 درصد کاهش می دهد. بدنه و ستون آن همگی از استیل 304 ساخته شده است، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، طراحی و توسعه نرم افزار آن برای انواع چاپ مانند انواع فونت ها و اشکال گرافیکی و ... ذخیره سازی 4000 پیام در حافظه داخلی، هد دستگاه از شرکت xaar انگلستان سرعت چاپ 90 متر در دقیقه رابط کاربری بسیار ساده امکان تعریف لوگو تاریخ ساعت بارکد Qr Code شیفت کاری (با آپدیت خودکار در ساعت) و شمارنده زبان فارسی پشتیبانی، چاپ روی سطوح بالا تا عمق 5 میلیمتر، بدنه و پایه فولادی کامل، تعمیر و نگهداری آسان و غیره.

یکی از مشکلات اصلی برخی از دستگاه های موجود در بازار خشک شدن هد به دلیل خشک شدن جوهر است. اگر دستگاه بیش از 5 روز خاموش بماند، هد دستگاه خشک شده و آسیب جدی به دستگاه وارد می کند. این مشکل در دستگاه xaar v17 گنجانده شد و تا حد زیادی با استفاده از جوهر پرچ اتوماتیک مناسب و ساب تانک برقی حل شد. (خاموشی تا 15 روز بدون چاپ با جت پرینتر XAAR V17)

جت پرینتر CIJ

جت پرینتر CIJ توسط برندهای زیادی تولید می شوند. کاملا صنعتی مناسب برای کارخانه های بزرگ. چاپ بیش از 20000 قطعه در روز، سرعت چاپ 120 متر در دقیقه، سیستم شستشوی خودکار مسیر جوهر، چاپ پاک نشدنی و بسیار مقاوم، چاپ در فاصله 1.5 تا 5 سانتی متر و ... . بخشی از ویژگی های این جت پرینتر است. روشن کردن دستگاه CIJ برای چاپ کمتر از 10000 قطعه توصیه نمی شود. زیرا هر بار که دستگاه روشن می شود مقدار زیادی حلال برای شستشوی لوله و سرپیچ ها استفاده می شود. هزینه های تعمیر ماشین CIJ بسیار بالا است و فقط برای خطوط تولید چند شیفت کاری توصیه می شود.

خرید بهترین جت پرینتر برتر بازار

دیبا جت پرینتر در زمینه جت پرینتر فعالیت می کند. شما می توانید خرید خود را به صورت یا به صورت آنلاین با وب سایت دیبا جت پرینتر انجام دهید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *