دسته‌بندی نشده

چاپ روی پالت با جت پرینتر

چاپ روی پالت با جت پرینتر
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

چاپ روی پالت با جت پرینتر چطور انجام می شود؟ همانطور که میدانید به جوهر افشانی که در صنعت برای چاپ با کیفیت و سریع اطلاعات قابل تغییر کالا مانند تاریخ، سری ساخت ، بارکد و... استفاده می شود جت پرینتر میگویند. حال میخواهیم اطلاعات لازم را درباره چاپ روی پالت با جت پرینتر به شما عزیزان ارائه دهیم.

چاپ روی پالت با جت پرینتر

شرکت های متعددی برای چاپ روی پالت با جت پرینتر از دستگاه های ویژه ای استفاده میکنند. این دستگاه ها جت پرینتر هستند که با تکنولوژی جوهر افشان چاپ بسیار دقیقی را بر روی پالت انجام می دهند.جت پرینتر قابلیت این را دارد که اطلاعات فلش یا کامپیوتر را به دستگاه چاپ انتقال داده و دستگاه با سرعت بسیار زیاد آن را چاپ کند. چاپ روی پالت با جت پرینتر به نوع پالت ، محیط کاری و تجهیزات موجود در شرکت وابستگی دارد.

به دلیل جنس و حجم پالت ها چاپ روی پالت با جت پرینتر به روش های مختلفی انجام می شود و همچنین اطلاعاتی که میتوان بر روی پالت ها چاپ کرد هم متفاوت  خواهد بود. لازم به ذکر است انواع متن ها و اعداد و لوگوها هم ممکن است روی پالت چاپ شود.چاپ روی پالت با جت پرینتر به روش های مختلفی انجام می شود که ما درباره آن ها اطلاعات لازم را به شما ارائه میدهیم:

چاپ دستی

در این روش از ابزار های دستی استنسیل ها و قلم های نقاشی استفاده می شود و از رنگ های روغنی برای چاپ دستی استفاده میکنند. نقاشی باید توسط شخص متصدی دقیق کشیده شود و اطلاعاتی که شامل تاریخ تولد، کد محصول و ... را روی پالت درج شود.

چاپ با استفاده از الگو

با استفاده از این روش، الگو ها با اطلاعات مورد نیاز برای چاپ روی پالت طراحی و تولید شده و سپس طرح بر روی پالت قرار می گیرد و از روش های مختلفی مانند اسپری برای روکش کردن طرح روی پالت استفاده می شود.

اطلاعات بیشتر: نحوه شستشو هد جت پرینتر

چاپ روی پالت با جت پرینتر

چاپ روی پالت با جت پرینتر

مزایای چاپ روی پالت با جت پرینتر

چاپ روی پالت با جت پرینتر مزایای زیادی دارد که ما برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد:

قابلیت چاپ بر روی هر نوع سطح

قابلیت چاپ بر روی انواع سطوح چوبی، فلزی، پلاستیکی، نایلونی و ..

انعطاف پذیری

جت پرینتر امکان استفاده از رنگ های مختلف و الگوهای چاپی متفاوت را فراهم می کنند. می توانید طرح ها و نقوش مختلفی را روی پالت ها چاپ کنید.

کنترل دقیق

با استفاده از جت پرینتر، می توانید کیفیت چاپ را با دقت بیشتری کنترل کنید. این مزیت باعث می شود که الگوها و اطلاعات مورد نظر با دقت بر روی پالت چاپ شوند.

چاپ انواع متن و طرح بر روی پالت

جت پرینتر انواع طرح و متن را بر روی پالت ها چاپ میکند:

نوشته و اعداد: جت پرینترها به شما این امکان را می دهند که متن ها و اعداد لازم را روی پالت چاپ کنید. این شامل تاریخ ساخت، شماره سریال، کد محصول و سایر اطلاعات محصول است.

اطلاعات بیشتر: بهترین جت پرینتر صنعتی بازار

بارکد ها: با استفاده از جت پرینتر دستی، می توانید برچسب ها، بارکدها، کدهای QR و غیره را روی پالت ها چاپ کنید.

لوگو و برندینگ: با استفاده از یک جت پرینتر، می توانید لوگو، برند و مارک های شرکت خود را روی پالت ها چاپ کنید. این به شما این امکان را می دهد که به محصولات خود شخصیت خاصی ببخشید و برند خود را تقویت کنید.

جوهر جت پرینتر برای چاپ روی پالت

این قطعه در داخل چاپگر نصب می شود که با جوهر سیاه یا رنگی امکان چاپ را فراهم می کند. همچنین لازم به ذکر است که جوهر برای جت پرینتر نیز مایعی است که در داخل کارتریج قرار می گیرد و از طریق آن چاپ انجام خواهد شد. جوهر مورد استفاده در چاپگرهای عمده یا رنگی است که رایج‌ترین و محبوب‌ترین رنگ‌ها هستند. با جوهرهای رنگی، می توانید چاپ های با کیفیت بهتر و تصاویر پویاتری را بر روی پالت انجام دهید. جت پرینتر از رنگ های مختلف جوهر برای چاپ روی پالت استفاده می کنند. نوع رنگ مورد استفاده برای چاپ به نیاز شما و ویژگی های پالت بستگی دارد.

دیبا جت پرینتر

اگر به دنبال بهترین دستگاه های جت پرینتر میگردید دیبا جت پرینتر میتواند این اطمینان را به شما عزیزان بدهد که با خیالی آسوده دستگاه خود را انتخاب و سفارش دهید. شما در دیبا جت پرینتر بهترین و باکیفیت ترین دستگاه ها را پیدا خواهید کرد.برای اطلاعات بیشتر درباره چاپ روی پالت با جت پرینتر میتوانید به ویب سایت دیبا جت پرینتر مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *