دسته‌بندی نشده

بهترین مارک جت پرینتر + پرفروش ترین جت پرینتر 2024

بهترین مارک جت پرینتر
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

بهترین مارک جت پرینتر چیست؟ در این مقاله قصد داریم به شما بهترین مارک جت پرینتر را که فروش بسیار زیادی دارد و کاربرد های آن را معرفی کنیم. حتما تاکنون به فکر شما خطور کرده است که برای داشتن یک جت پرینتر خوب باید چه مارکی را انتخاب کنیم. دیبا جت پرینتر در این موضوع به شما کمک خواهد کرد فقط کافی است تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا بهترین ها را برای شما معرفی کنیم. اگر به دنبال خرید و تهیه جت پرینتر هستید، در این مقاله سعی میکنیم نکات و ترفندهای موثر برای خرید و انتخاب مناسب ترین جت پرینتر را به شما بگوییم.

معرفی بهترین مارک جت پرینتر

جت پرینتر برای چاپ اطلاعات متغیر مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، شمارنده، سری ساخت، شماره سریال، بارکد، QR CODE استفاده می شود.این دستگاه در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، دارویی و پزشکی، خودروسازی و ... کاربرد دارد. حتی کسب و کار خانگی جت پرینترها کاربرد دارند.جت پرینتر ها انواع مختلفی دارند.

اما به طور کلی این دستگاه به دو دسته اصلی جت پرینتر دستی و جت پرینتر اتوماتیک تقسیم می شود.جت پرینتر دستی برای تیراژ پایین استفاده می شود و برای چاپ به اپراتور نیاز دارد، بنابراین با فشار دادن یک کلید و کلید جت پرینتر پیامی روی محصول چاپ می شود.در جت پرینتر خودکار فرآیند چاپ به صورت کاملا خودکار انجام می شود. اگر شما هم اطلاعاتی در مورد بهترین مارک جت پرینتر ندارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مجموعه دیبا جت پرینتر بهره مند شوید.

این دستگاه برای تیراژهای بالا و خطوط تولید کارخانه مناسب است. جت پرینتر اتوماتیک به یک چشم الکترونیکی یا فتوسل متصل است که وقتی محصول روی نوار نقاله یا ماشین های بسته بندی حرکت می کند، فتوسل دستور چاپ را به دستگاه می فرستد و پیام چاپ می شود. جت پرینتر اتوماتیک با نام های جت پرینتر ثابت و جت پرینتر صنعتی نیز شناخته می شود.

بهترین مارک جت پرینتر چیست؟

بهترین مارک جت پرینتر چیست؟

جت پرینتر چه کاربردی دارد؟

امروزه درج اطلاعات در مورد محصول بسیار ضروری است. به عنوان مثال در صنایع غذایی درج تاریخ تولید و انقضا طبق قوانین وزارت بهداشت بسیار مهم است و در صورت وجود خطایی در این فرآیند برخورد قانونی خواهد شد. در صنعت داروسازی باید کد ویژه و منحصر به فردی به نام کد اصالت در داروها درج شود. با کمک کد اصالت می توان دارو را برای جلوگیری از قاچاق ردیابی کرد. درج بارکد و لوگو از علاقه مندان به تولید محصول مشابه جلوگیری می کند.

اطلاعات بیشتر: نمایندگی جت پرینتر در تهران

درج شمارنده اجازه می دهد تا گردش تولید کسب و کار مشخص شود. با توجه به اهمیت چاپ، جت پرینتر کاربردهای زیادی دارد. برای استفاده درست و کاربرد می بایست بهترین برند جت پرینتر را برای خود خریداری کنید.

موارد مؤثر در انتخاب بهترین مارک جت پرینتر

یکی از موارد مؤثر در انتخاب بهترین مارک جت پرینتر کشور سازنده است. جت پرینترهای ایرانی ارزانتر هستند اما امکانات کمتری دارند. جت پرینترهای تولید شده در کشورهای اروپایی و آمریکایی از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما قیمت دستگاه و خدمات آن نسبت به سایر کشورها گرانتر است. گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار مهم است، سعی کنید دستگاه را در جایی قرار دهید که در صورت خرابی قطعات یدکی را در اختیار شما قرار دهند،در این صورت بخش فنی به سوالات شما پاسخ خواهد داد، پیکربندی دستگاه را به مشتری آموزش می دهد. در نهایت دستگاه دارای حداقل یک سال گارانتی بی قید و شرط می باشد.

انواع مارک های جت پرینتر

جت پرینترها بر اساس تکنولوژی دسته بندی می شوند انتخاب از میان مدل های متنوع و خرید بهترین مارک جت پرینتر صنعتی کمی دشوار است. اما می توانید با مطالعه اطلاعات کامل هریک از دستگاه ها پرفروش ترین جت پرینتر 2024 را برای کسب و کار خود خریداری کنید. انواع مارک های جت پرینتر به شرح زیر می باشد.

جت پرینتر های Thermal Ink Jetprinter: که به اختصار TIJ نامیده می شوند به دو دسته جت پرینتر دستی و چاپگرهای جت پرینتر ثابت (اتوماتیک) تقسیم می شوند. این نوع جت پرینتر به دلیل استفاده از کارتریج جوهر برای چاپ به چاپگر جوهری معروف است.

بهترین مارک جت پرینتر چیست؟

بهترین مارک جت پرینتر چیست؟

خدمات بیشتر: تعمیر جت پرینتر صنعتی

جت پرینتر های Continuous Ink Jetprinter: که به اختصار CIJ نیز نامیده می شود. دارای جوهر و منبع حلال است. در این دستگاه هزینه چاپ بسیار پایین است و برای چاپ های بسیار بالا استفاده می شود.

جت پرینتر های لیزری Laser printer:  پیام را با نور و لیزر روی محصول حک می کنند. این نوع جت پرینتر در مواردی استفاده می شود که می خواهیم پیام پاک نشود و برای همیشه باقی بماند. مارک لیزری به طور گسترده در صنعت خودرو استفاده می شود.

جت پرینتر های Drops and demand: که به اختصار DOD نیز نامیده می شوند و این مدل های چاپگر به دو دسته جت پرینترهای ریزنگار پیزوالکتریک و چاپگرهای جت پرینتر های درشت نگار تقسیم می شوند.

جت پرینتر حرارتی TTO: به طور ویژه برای چاپ روی بسته بندی های انعطاف پذیر طراحی شده اند. و برای چاپ از ریبون استفاده می کنند.

لازم به ذکر است جت پرینتر بسته به ابعاد چاپ به دو دسته کوچک و بزرگ تقسیم می شوند. حداکثر عرض چاپ در یک جت پرینتر با فرمت بزرگ 50.8 میلی متر است، بنابراین می توانید خطوط بیشتری و یک پیام بزرگ چاپ کنید. همچنین با توجه به کاربردشان به جت پرینترهای دستی و جت پرینترهای صنعتی (یا اتوماتیک) تقسیم می شوند. 

جت پرینتر دستی یا ثابت؟

دستگاه های جت پرینتر دستی به دلیل نیاز به اپراتور می توانند به طور متوسط بیش از 700 چاپ در ساعت انجام دهند. و برای ظرفیت بیش از 2500 چاپ در روز توصیه نمی شود زیرا هزینه های چاپ به صرفه نخواهد بود. و از طرفی خرید جت پرینترهای ثابت برای مغازه های تولیدی کوچک به صرفه نیست. بنابراین در بین دستگاه های موجود در بازار، برخی از مدل ها را می توان به صورت دستی و دائمی استفاده کرد.

دستگاه های Bentsai b2، bentsai b35 و H12 از جمله دستگاه های موجود در بازار هستند که دارای عملکرد دستی و ثابت هستند.دستگاه های صنعتی در دو مدل کارتریج و جوهر در بازار موجود هستند. جت پرینترهای صنعتی نسل جدید دارای صفحه نمایش لمسی هستند و تمامی کارهای طراحی و چاپ را می توان از روی صفحه نمایش خود دستگاه و بدون نیاز به کامپیوتر یا سایر دستگاه های جانبی انجام داد.

بهترین مارک جت پرینتر دستی

Bentsai B10 Series Handheld: این یک جت پرینتر کارتریج است. رابط کاربری بسیار قدرتمند، وزن سبک 200 گرم، پشتیبانی از انواع کارتریج از برندهای مختلف، پشتیبانی از انواع مدل فونت ها و تصاویر، دارای هد جداشدنی برای چاپ روی سطوح توخالی، نرم افزار فارسی، چاپ بر روی تمامی سطوح توپر و ... ... یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه است.

بهترین مارک جت پرینتر چیست؟

بهترین مارک جت پرینتر چیست؟

دستگاه های دستی سری B2 و B35 Bentsai : این دو مدل جت پرینتر کارتریجی بوده و دارای دو کاربرد متفاوت دستی و ثابت هستند. تفاوت بین b2 و b35 در ارتفاع چاپ آنها است. دارای صفحه نمایش لمسی خازنی 4.5 اینچی، وزن بسیار سبک، تنها 450 گرم، چاپ انواع متن، بارکد، لوگو، تصویر، کد QR و...، نرم افزار فارسی، کیفیت و وضوح چاپ بسیار بالا، سرعت بالا، با رمزگذار و غیره ... است.

چاپگر دستی کوچک و بزرگ Bentsai b85 : یکی از بهترین جت پرینترهای سایز بزرگ در جهان با ارتفاع چاپ 10 سانتی متر! این جت پرینتر برای چاپ بر روی انواع سطوح مناسب است. کارتریج های مبتنی بر آب در این جت پرینتر را می توان دوباره پر کرد. از جمله ویژگی های این دستگاه می توان به حافظه ذخیره سازی 30000 پیام، صفحه نمایش لمسی، وزن بسیار سبک، رابط کاربری بسیار ساده، کیفیت چاپ 300 dpi، دارای انکودر برای چاپ یکنواخت و ... اشاره کرد.

پرینتر جت دستی H12: محصولی ایرانی با قیمت مناسب و قابل استفاده به صورت دستی و دائمی. وزن کمتر از 600 گرم، صفحه نمایش لمسی خازنی 2.8 اینچی، حافظه ذخیره سازی 1000 پیام، باتری بسیار قدرتمند، چاپ انواع بارکد، لوگو، کد QR، تصاویر و ... از جمله ویژگی های مهم آن نرم افزار پیشرفته فارسی Find بدون وجود است. محدودیت های تایپوگرافی بودن

بهترین مارک جت پرینتر ثابت

جت پرینتر صنعتی JC-25 : دستگاهی پیشرفته با صفحه نمایش لمسی 7.5 اینچی، چاپ با سرعت 90 دقیقه، بدنه و پایه تمام استیل، بدون نیاز به کامپیوتر، چاپ 5 خط تا ارتفاع 13 میلی متر، ذخیره سازی بیش از 2000 پیام، 150 نوع فونت فارسی و انگلیسی، تعریف لوگو، تاریخ، ساعت، بارکد، کد Qr، شیفت کاری (با آپدیت خودکار روی ساعت) و شمارنده، پشتیبانی از زبان فارسی، نرم افزار این دستگاه توسط تیم R&D طراحی و توسعه یافته است. ارتفاع دستگاه از 90 تا 160 قابل تنظیم است.

جت پرینتر صنعتی XAAR V17: با سیستم عامل پیشرفته / دارای مخزن جوهر 500 سی سی که هزینه چاپ را تا 95 درصد کاهش داده است. بدنه و ستون آن همگی از استیل 304 ساخته شده است، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، طراحی و توسعه نرم افزار آن برای انواع چاپ مانند انواع فونت ها و اشکال گرافیکی و ... ذخیره سازی 4000 پیام در حافظه داخلی، هد دستگاه شرکت xaar انگلستان سرعت چاپ 90 متر در دقیقه رابط کاربری بسیار ساده امکان تعریف لوگو، تاریخ، ساعت، بارکد، QR Code، شیفت کاری (با آپدیت ساعتی خودکار) و شمارنده، پشتیبانی به زبان فارسی، چاپ روی سطوح تا عمق 5 میلی متر، بدنه و پایه تمام استیل، نگهداری آسان و غیره.

یکی از مشکلات اصلی برخی از دستگاه های موجود در بازار خشک شدن سر به دلیل خشک شدن جوهر است. اگر دستگاه بیش از 5 روز بیرون بماند، سر دستگاه خشک شده و آسیب جدی به دستگاه وارد می کند. این مشکل در دستگاه xaar v17 طراحی شده است و تا حد زیادی با استفاده از جوهر پرچ خودکار مناسب و زیر مخزن برقی حل شده است. (تا 15 روز بدون چاپ برش دهید! با چاپگر جت XAAR V17)

چاپگر جت صنعتی DJ ONE : یک دستگاه کارتریج ساخت تایوان است که در سال های اخیر جایگاه خوبی در بین جت پرینترهای صنعتی داشته است. پشتیبانی از کارتریج های اچ پی، بدنه فلزی مقاوم، چاپ بارکد و لوگو، 550 چاپ در دقیقه، چاپ بر روی سطوح مختلف و .... برخی از ویژگی های این جت پرینتر می باشد.

چاپگر جت صنعتی CIJ: دستگاه هایی با فناوری CIJ توسط برندهای بسیاری تولید می شوند. کاملا صنعتی مناسب برای کارخانه های بزرگ. چاپ روزانه بیش از 20000 قطعه، سرعت چاپ 120 متر در دقیقه، سیستم شستشوی خودکار مسیر جوهر، چاپ پاک نشدنی و بسیار مقاوم، چاپ از فاصله 1.5 تا 5 سانتی متری و ... از ویژگی های این جت پرینتر می باشد. روشن کردن دستگاه CIJ برای چاپ کمتر از 10000 قطعه توصیه نمی شود. زیرا هر بار که دستگاه روشن می شود مقدار زیادی حلال برای شستشوی شیلنگ و گذرگاه های سر استفاده می شود. هزینه های تعمیر ماشین آلات CIJ بسیار بالا است و فقط برای خطوط تولید چند شیفت توصیه می شود.

پرفروش ترین جت پرینتر 2024

گروه دیبا جت پرینتر در زمینه جت پرینتر با انواع و مارک های مختلف فعالیت دارد. خرید خود را می توانید به صورت حضوری یا به صورت آنلاین از وب سایت دیبا جت پرینتر انجام دهید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره ما تماس بگیرید. شما عزیزان می توانید بهترین مارک جت پرینتر صنعتی را از مجموعه دیبا جت پرینتر خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *