دسته‌بندی نشده

جت پرینتر دومینو

جت پرینتر دومینو
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

جت پرینتر دومینو چیست؟ شرکت DOMINO در سال 1978 در انگلستان تاسیس شد و پس از مدتی با ساخت جت پرینتر Domino برای صنعت چاپ و کدنویسی به شهرت جهانی دست یافت. جت پرینتر دومینو دستگاهی بسیار محبوب برای چاپ کاراکتر، بارکد و لوگو بر روی محصولات مختلف است. جت پرینتر صنعتی دومینو در مدل های مختلف برای طیف وسیعی از صنایع تولید می شود.

جت پرینتر دومینو چیست؟

یکی از انواع جت پرینترهای مورد استفاده در کارخانه ها جت پرینتر دومینو می باشد.جت پرینتر نوعی چاپگر است که انواع مختلفی دارد و در خطوط تولید برای درج اطلاعات ثابت و متغیر بر روی بسته بندی محصولات استفاده می شود.این دستگاه به نام های تاریخ زن، کد زن و بارکد زن نیز معروف است.جت پرینترها انواع مختلفی دارند، از جمله جت پرینترهای CIJ، چاپگرهای جت سیستم HP، جت پرینترهای دستی یا ثابت و چاپگرهای Drop On Demand که توسط کارخانه ها یا شرکت های مختلف تولید می شوند.

این نوع چاپگرهای الکترونیکی با ترکیبی از قطعات مکانیکی و هیدرولیک تولید و در خطوط تولید نصب می شوند. در واقع استفاده از این دستگاه فرآیند تولید را در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی تکمیل می کند. جت پرینتر دومینو نوعی چاپگر است که در صنایع مختلف برای چاپ اطلاعاتی مانند تاریخ تولید و انقضا، قیمت، درج لوگو و ... استفاده می شود. این دستگاه ریز نگار بوده و اطلاعات ثابت و متغیری را روی بسته بندی محصولات تولیدی چاپ می کند.

اطلاعات بیشتر: بهترین مارک جت پرینتر چیست؟

جت پرینتر سری A CIJ یکی از معروف ترین دستگاه های چاپ این شرکت می باشد که در سال 1377 تولید و روانه بازار شد این دستگاه توانست به سرعت جای خود را در بین صنایع بزرگ کشورهای مختلف باز کند.شرکت دومینو ابتدا دو مدل جت پرینتر CIJ سری A را معرفی کرد که شامل مدل های A100 و A200 می شد. این وسایل قدیمی توانستند جای خوبی در کارخانه ها و صنایع مختلف ایران پیدا کنند.امروز شرکت دومینو جت پرینتر سری  CIJ با نام های A300 و A400 را روانه بازار کرده است.

جت پرینتر دومینو چیست؟

جت پرینتر دومینو چیست؟

انواع جت پرینتر دومینو

  • جت پرینتر دومینو ClJ مدل A200

کیفیت چاپ که جت پرینتر دومینو  صنعتی دارد Domino A200 5x7 5x5، 6x5، 6x7، 11x11، 32x32 CIG می باشد. این دستگاه با ابعاد 73*47.4*29 سانتی متر فضای زیادی را اشغال نمی کند. سرعت چاپ 90000 در ساعت می باشد که برای استفاده در خطوط تولید صنعتی مناسب بوده و بر روی تمامی سطوح از جمله تخم مرغ قابل چاپ می باشد. جت پرینتر دومینو صنعتی Domino A200 دارای کارتریج بوده و امکان استفاده از فونت های ویندوز وجود دارد. اندازه فونت های چاپ شده دو سانتی متر است. وزن دستگاه 22 کیلوگرم است و به راحتی قابل جابجایی است. بدنه از فولاد ساخته شده است. هیچ محدودیتی برای طول و عرض چاپ با استفاده از جت پرینتر دومینو وجود ندارد.

ارتفاع چاپ با دستگاه دو سانتی متر بوده و از طریق آن امکان چاپ لوگو و بارکد وجود دارد. نوع هد جت پرینتر صنعتی مدل Domino با ورودی 200-240 ولت AC 50/60 هرتز و فاصله هد تا محصول پنج سانتی متر می باشد. یکی از ویژگی های دستگاه قابلیت ذخیره اطلاعات است که بی نهایت است.برای چاپ می توان از هر دو زبان فارسی و لاتین استفاده کرد. رنگ کارتریج سفید، آبی، زرد، سیاه و قرمز است. تعداد خطوط قابل چاپ چهار است. نوع برق مصرفی تک فاز و 220 ولت بوده و مجهز به کنتور می باشد. از ویژگی های خاص دستگاه امکان شستشوی اتوماتیک بدون گرفتگی می باشد.

جت پرینتر دومینو چیست؟

جت پرینتر دومینو چیست؟

 

  • جت پرینتر دومینو ClJ مدل A300

این نوع جت پرینترها با توجه به جنس بدنه خود که از جنس استنلس استیل 316 می باشد، می توانند در شرایط سخت و نامساعد و همچنین در برابر گرد و غبار و رطوبت بادوام و ماندگار باشند.این دستگاه ها هنگام شروع به کار از سیستم Surrestart استفاده می کنند.لازم به ذکر است این نوع جت پرینترها می توانند در شرایط سخت و شرایطی که نیاز به انعطاف دارد کار چاپ انجام دهد ، استفاده از آنها باعث افزایش تولید و بهره وری می شود.

  • جت پرینتر دومینو ClJ مدل A400

بدنه این نوع جت پرینتر از فولاد ضد زنگ 304 ساخته شده است و می تواند در محیط های مرطوب و گرد و غبار مقاوم و بادوام باشد.این دستگاه ها قابلیت چاپ با سرعت و کیفیت بالا در محیط های مختلف را دارند.کارکرد این دستگاه ها نیاز به دخالت چندانی از سوی اپراتور ندارد و این نوع دستگاه ها مانند مدل A300 از سیستم Surestart برای شروع به کار استفاده می کنند.یکی از ویژگی های این دستگاه ها این است که می توانند با فشار دادن یک دکمه سیستم جوهر را به طور خودکار در هنگام شروع به کار شستشو دهند.

مزایا و معایب جت پرینتر دومینو

این دستگاه ها باید در کارخانجات یا تولیداتی که تیراژ تولید آنها بیش از 5000 دستگاه در روز باشد استفاده شود. با توجه به اینکه وزن این دستگاه ها زیاد است در مواقعی که نیاز به تعمیرات و خدمات باشد نمی توان آنها را به شرکت ارسال کرد و باید نیروهای خدماتی شرکت برای تعمیر و ارائه خدمات این دستگاه به کارخانه یا تولیدی مربوطه اعزام شوند.

مشخصات جت پرینتر دومینو

دستگاه های چاپ جت پرینتر دومینو از جمله معروف ترین دستگاه هایی هستند که برای درج تاریخ، بارکد، لوگو و ... استفاده می شوند. در خط تولید انواع مختلفی از جت پرینترهای دستی و صنعتی وجود دارد. به طور معمول دستگاه های جت پرینتر در انتهای خط تولید نصب می شوند تا عبارت مورد نظر را روی بسته بندی درج کنند. همچنین با استفاده از این دستگاه ها امکان درج اطلاعات نامرئی نیز وجود دارد.

قیمت جت پرینتر دومینو

از مهمترین مزایای جت پرینترهای صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد: جت پرینترهای صنعتی علاوه بر چاپ این محصول، قابلیت چاپ انواع تصاویر را با کیفیت بالا، با دقت در زمان خشک شدن محصولات و سرعت خشک شدن بالا دارند. عکس های با کیفیت و با رزولوشن بالا سرعت خوبی در فرآیند خشک شدن محصول دارد و همچنین سرعت بالای خشک شدن محصول یکی دیگر از دلایل فروش جت پرینترهای صنعتی در ایران می باشد. به غیر از جت پرینترهای صنعتی، انواع پرینترهای لیزری رنگی نیز در بازار موجود است و به صورت عمده و با قیمت های متفاوت موجود می باشند. برای اطلاع از آخرین قیمت جت پرینتر روز و همچنین ارتباط مستقیم با تامین کنندگان  جت پرینتر دومینو می توانید از وب سایت دیبا جت پرینتر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *