دسته‌بندی نشده

جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن

جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن چگونه کار می کند؟ یکی از جدیدترین محصولات دیبا جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر است. امکان استفاده از جوهر های مرغوب با کیفیت بالا بر روی شیشه های عطر و ادکلن تخت به شکل مرغ وجود دارد. علاوه بر جذاب بودن، افزودن برند و اطلاعات مورد نظر به شیشه های عطر بخشی از رفتار انتخابی اکثر مخاطبین در هنگام خرید عطر و ادکلن است. چاپ مستقیم روی ادکلن و شیشه عطر کاملاً متکی به دستگاه های چاپ مثل جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن است.

جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن

جت پرینتر یک دستگاه چاپ بدون تماس مستقیم با سطح است که از فناوری جوهرافشان برای چاپ متون، تصاویر یا طرح های مختلف بر روی اشیاء مختلف استفاده می کند. دستگاه جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن با بهترین و جدیدترین متد روز بهترین هارا برای شما در نظر دارد. در صنعت عطر و ادکلن، از این فناوری  با خلاقیت برای چاپ شیشه هایی که روی بطری ها یا بسته بندی محصولات هستند استفاده می شود.

مزایای جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن

جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر وا دکلن مزایایی دارد که همین باعث می شود شما اعتماد بیشتری را نسبت به این دستگاه داشته باشید. جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن می تواند به شما بهترین چاپ ها را نشان دهد تا بتوانید به راحتی کیفیت کار را ببینید.

چاپ دقیق: فناوری جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن چاپ تصاویر با وضوح و دقت بالا را فراهم می کند و اجازه می دهد جزئیات کوچک در طرح ها و متن به وضوح مشاهده شود.

جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن

جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن

انعطاف در طراحی: با جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن می توانید به راحتی طرح ها و متن های مختلف را بدون نیاز به تغییرات زیادی در دستگاه چاپ روی شیشه عطر چاپ کنید.

زمان و هزینه: جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن معمولاً زمان کمتری را نسبت به روش چاپ سنتی میگیرد و همچنین می تواند هزینه ها را کاهش دهد.

چاپ چند رنگ: اکثر جت پرینترها از فناوری چاپ چند رنگ پشتیبانی می کنند که می تواند طرح هایی را در رنگ های مختلف و زیبا روی شیشه چاپ کند.

مقاومت در برابر فرآیندهای شستشو و انتقال: چاپ با جت پرینتر معمولاً مقاومت خوبی در برابر شست و شو، و سایر فرآیندهای انتقال دارد، به طوری که تصاویر روی شیشه برای مدت طولانی ماندگار هستند.

به طور کلی، چاپ بطری های عطر و ادکلن با جت پرینتر طیف وسیعی از فرصت های طراحی و برندسازی محصول را ارائه می دهد و به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا محصولات خود را به شیوه ای منحصر به فرد و جذاب به بازار عرضه کنند.

انواع شیشه و شیشه عطر

جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن بر روی شیشه های مخصوص با جنس مرغوب و باکیفیت دارد. استفاده از شیشه های عطر یا قوطی عطر با ظهور اولین عطرهای تاریخ آغاز شد. برای مدت طولانی، قدیمی ترین و تنها شکل ممکن این بطری ها یک بطری اسپری بود، اما در عطرسازی مدرن عطرها اغلب در بطری های اسپری بسته بندی می شوند. برای قرن‌ها، عطرسازان محصولات عطر خود را در بطری‌های ساده بطری می‌کردند و خریداران سپس محتویات آن را در بطری‌های شیشه‌ای، کریستال، سرامیکی یا چینی با درپوش‌ها یا چوب پنبه‌های مختلف بطری می‌کردند.

در آغاز قرن بیستم، تمام بطری ها، صرف نظر از عطرهای مختلف، دارای مهر و موم محکمی بودند که از مایع معطر در برابر تبخیر محافظت می کرد. به طور کلی امروزه استفاده از بطری های شیشه ای در بین بسیاری از تولیدکنندگان صنعت عطرسازی بیشترین رواج دارد، زیرا بدون شک نگهداری عطر در بطری های شیشه ای ایمنی بیشتر، شکل ظاهری و زیبایی بیشتر را تضمین می کند. علاوه بر این، برخی از تولیدکنندگان عینک های رنگی را متناسب با رنگ عطر در نظر می گیرند. با توجه به اینکه تکنولوژی طراحی بطری های های عطر و استفاده از عطرها ثابت و در حال تکامل نیست، در حال حاضر عطرها در انواع بطری ها برای استفاده در بطری می شوند. معروف ترین بطری های عطر امروزه به شکل های تزریقی، آئروسل و رول موجود است.

جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن

جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن

اسیلش

"Splash" در زبان فرانسوی پاشیدن است که نام این نوع بطری را توضیح خواهد داد. این نوع شیشه عطر فشرده یا چرخانده می شود. این امکان دسترسی مستقیم به مایعات را به کاربر می دهد و عمدتاً برای ترکیبات غلیظ یا با حجم بیش از 250 میلی لیتر استفاده می شود. بطری های فشاری مدرن دارای یک مهر و موم پلاستیکی آکاردئونی شکل زیر درب شیشه ای هستند که درب آن را سفت می کند و از تبخیر عطر جلوگیری می کند. بسته های گیره ای با یک لایه پلاستیکی محکم می شوند و بسته های پیچی از داخل با پوست نازک گاوی محکم می شوند که امکان استفاده از عطر را فراهم می کند. آن را بسیار کاربردی می کند. بنابراین هنگام استفاده از اسپری، عطر به خوبی روی قسمت های خاصی از بدن مانند گردن، مچ دست و سینه پخش می شود.

اسپری

اسپری در سال 1870 اختراع شد و یک اختراع هیجان انگیز در این صنعت به حساب می آمد. در اصل، این بطری های اسپری یک لوله الاستیک بودند که در انتهای آن یک پمپ وجود داشت که عطر را از بطری خارج می کرد. کم کم طراحی این بطری ها بهتر شد و در نهایت مکانیزم بسیار فشرده شده و ظاهر شد و استفاده از این بطری ها را از نظر ساختار و اصل کار بسیار ساده کرد. این بطری ها با گاز فشرده پر می شوند و کاربر می تواند با فشار دادن درب بطری که به عنوان پمپ عمل می کند، عطر را از بطری پخش کند.

استفاده از این بطری ها برای ترکیبات عطری با غلظت کم ایده آل است و یکی از مزایای استفاده از این نوع بطری، امکان نگهداری طولانی مدت عطر در بطری است. علاوه بر این، هنگام استفاده از بطری های اسپری یا قوطی ها، سایر قسمت های بدن ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند و استفاده به موقع نباشد. علاوه بر این، از آنجایی که انگشتان دست در تماس مستقیم با عطر نیستند، نه اکسیداسیون عطر و نه نفوذ انواع باکتری ها به عطر وجود دارد.

رولی

نوع سوم شیشه و شیشه عطر بسیار نامطلوب برای عطرهای روغنی استفاده می شود، نوع غلتکی. در این نوع شیشه ، یک گلوله پلاستیکی یا فلزی مخصوص در بالای شیشه قرار می گیرد که با توجه به دئودورانت در حال چرخش میچرخد، زیرا این توپ پلاستیکی یا فلزی به طور متناوب با عطر تماس پیدا می کند. پوست، عطر را نمی توان برای مدت طولانی استفاده کرد.

چاپ طرح های زیبا و باکیفیت بر روی شیشه عطر و ادکلن سرمایه گذاری بزرگی محسوب می شود که به صاحب کسب و کار در زمینه فروش عطر و ادکلن کمک می کند و همچنین سود بلند مدتی را به همراه دارد. بنابراین اگر به دنبال جت پرینتر چاپ روی شیشه عطر و ادکلن هستید، می توانید مجموعه دیبا جت پرینتر را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *