اخبار ومقالات

جت پرینتر چاپ روی سیم و کابل

جت پرینتر چاپ روی سیم و کابل
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

جت پرینتر چاپ روی سیم و کابل از دستگاه هایی است که در خط تولید انواع لوله و سیم و کابل دیده می شود. حتما شما نیز دیده اید که بر روی انواع سیم ها و کابل ها مشخصات فنی آن ها و تاریخ تولید درج می شود. این نوشته ها برای اطلاعات بیشتر فروشنده است تا بتواند با اطلاعات کامل محصول خود را خریداری کند. کارخانه های تولید لوله معمولا به صورت مداوم فعالیت می کنند و توقف در تولید می تواند خسارت های زیادی را به همراه داشته باشد. در نتیجه استفاده از دستگاه های مهندسی شده و با کیفیت مانند جت پرینتر صنعتی امری ضروری است.

برای چاپ روی سیم و لوله با قطر کم لازم است که جت پرینتر صنعتی شما رزولوشن بالایی داشته باشد و فونت های مختلفی را نیز ساپورت کند تا متن چاپ شده خوانایی کافی را داشته باشد. سیم و کابل معمولا از رنگ های تیره ساخته می شوند و در نتیجه می بایست از کارتریج رنگی سفید برای این کار استفاده کنید. جت پرینتر چاپ روی سیم و کابل دیبا جت پرینتر امکان چاپ با بالاترین کیفیت و رزولوشن را دارند. شما می توانید بهترین خرید خود را از این مجموعه داشته باشید.

جت پرینتر همچنین از هرگونه خرابی ناشی از نقص یا عملکرد پرینتر، که می تواند برای تولیدکنند ضرر محسوب شود نیز جلوگیری می کند. جت پرینترهای صنعتی دیبا جت پرینتر، کارایی چاپ بر روی سیم وکابل را به حداکثر رسانده و به عنوان یک دستگاه قابل اعتماد برای اکستروژن سیم و کابل شناخته می‌ شود..
جت پرینترها به طور یکپارچه با خط تولید ادغام شده و اکستروژن ها را بدون به خطر انداختن سیم و کابل علامت گذاری می کنند. جت پرینترهای صنعتی، زمان کار و کارایی را در یک محیط تولیدی سخت به حداکثر می رساند. در محیط هایی که دمای آنها بالا است ، استفاده از جت پرینتر چاپ را بطور واضح تمیز و پیوسته ساده و آسان می کند.

ویژگی های جت پرینتر چاپ روی سیم و کابل

  • انعطاف پذیر بودن و توانایی کار در خطوط تولیدی مختلف
  • طول عمر بالا و چاپ باکیفیت
  • قابلیت خشک شدن سریع جوهر
  • کاربری آسان و منوی فارسی
  • دقیق و عاری از خطا بودن دستگاه ها
  • مقرون به صرفه بودن
  • امکان چاپ فارسی و انگلیسی بصورت ریزنگار و درشت نگار
  • 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش

نحوه چاپ روی سیم و کابل

اطلاعات مهمی که باید روی کابل ها و سیم ها درج شود، مانند نام سازنده، سری تولید، تاریخ تولید و غیره. ، توسط جت چاپگر قرار داده شده در مسیر تولید درج می شود. چاپگرهای جوهر افشان دیبا جت پرینتر می توانند با جوهرهای سیاه، سفید و رنگی چاپ کنند و جوهرهایی که استفاده می کنند به سرعت خشک می شوند.

این جت پرینترها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند بر روی انواع سیم ها و کابل ها از کابل های با قطر کوچک تا بزرگ چاپ کنند و در عین حال کیفیت چاپ بالایی را ارائه می دهند.

اطلاعات بیشتر: نقش جت پرینتر در بسته بندی محصولات

بهترین کیفیت چاپ روی سیم و کابل

جت پرینتر چاپ روی سیم و کابل مهم ترین دستگاه خط تولید سیم و کابل می باشد. با توجه به اینکه صنعت سیم و کابل نیاز به چاپ دقیق و باکیفیت بر روی محصول دارد دیبا جت پرینترهایی با سرعت چاپ بالا و قابلیت خشک شدن سرع جوهر ارائه می دهد که توانایی چاپ روی کابل ها را داشته باشد و کابل ها را به صورت بهینه بر روی آن چاپ کند. اندازه کوچک و طراحی با دوام جت پرینترهای دیبا جت پرینتر قابلیت سازگاری با هر شرایط کاری را دارد. همچنین فرایند تولید و چاپ سریع را برای شما فراهم می کند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *