اخبار ومقالات

جوهر جت پرینتر لیتری بخریم یا کارتریج

جوهر جت پرینتر لیتری بخریم یا کارتریج؟ اگر دارای یک جت پرینتر صنعتی باشید حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است. جوهرهای جت پرینتر در دو نوع لیتری و کارتریجی ارائه می شود. بسیاری از کسانی که دارای جت پرینتر هستند نمی دانند کدام مدل بهتر است و تفاوت این دو را نمی دانند. در این مقاله می خواهیم پاسخ این سوال را بدهیم. با دیبا جت پرینتر همراه باشید.

جوهر جت پرینتر لیتری بخریم یا کارتریج؟

جوهرهایی که به صورت لیتری و یا کارتریج ارائه می شوند در صورتی که دارای حجم یکسانی باشند معمولا تفاوت چندانی باهم نخواهند داشت. به همین خاطر اصولا توصیه می شود که خریداران جوهر را به صورت کارتریجی تهیه کنند.

جوهر لیتری برای جت پرینتر در سال های گذشته برای دستگاه های قدیمی و بزرگ استفاده می شد که مخزن جوهر و حلال داشتند بدین جوهر درون دستگاه ریخته می شد و خود دستگاه با مخلوط کردن آن شروع به چاپ می کرد. اما در دستگاه های جدید برای جلوگیری از مشکلاتی که در دستگاه های قدیمی وجود داشت از جوهر کارتریجی استفاده می شود. اما علت استفاده از جوهر کارتریجی چیست؟

جوهر جت پرینتر لیتری بخریم یا کارتریج؟

جوهر جت پرینتر لیتری بخریم یا کارتریج؟

علت آن این است که نازل های این دستگاه بسیار باریک  ظریف هستند و در صورت خریداری جوهر های لیتری و پر شدن آن توسط شما ، ممکن است در هنگام پر کردن جوهر گرد و خاک موجود در هوا با سرنگ وارد سیستم هد شود و باعث گرفتگی شود و به مرور زمان باعث خرابی هد شود  یا در میزان پر کردن آن مشکلی پیش بیاد و میزان آن کم و زیاد شود که هر کدام مشکلات مخصوص به خود را دارند پس توصیه ما به شما جوهر کارتریج آماده هست که با پمپ ها ی مخصوص و در شرایط خلأ پر شده و آماده هستند.

شما عزیزان برای خرید جت پرینتر صنعتی و یا مشاهده لیست قیمت انواع آن ها می توانید به وب سایت دیبا جت پرینتر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *