اخبار ومقالات

جت پرینتر چاپ روی لوله پلی اتیلن

چاپ با جت پرینتر روی لوله پلی اتیلن و لوله سبز یکی از فرایندهایی است که در خط تولید لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله ها استفاده گسترده ای دارد و جنس آن از مونومرهای پلی اتیلن است. لوله های پلی اتیلن از ویژگی های زیادی ماند کم بودن وزن، دارا بودن مقاومت زیاد در برابر ضربه، انعطاف پذیری، مقاوم بودن در برابر فرسایش و مواد شیمیایی برخوردار است. این لوله ها در صنایع مختلفی استفاده می شود و به همین سبب دارای خط تولید است. برای اینکه اطلاعات مورد نیاز را برای روی لوله ها درج کنید نیاز به یک دستگاه دارید. این کار را جت پرینتر برای شما انجام می دهد که توانایی چاپ روی سطوح غیر صاف نیز دارد. 

نمایندگی فروش جت پرینتر روی لوله پلی اتیلن

دیبا جت پرینتر با چندین سال تجربه در زمینه فروش انواع جت پرینترهای صنعتی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. شما می توانید برای دریافت مشاوره و یا خرید این دستگاه می توانید با شماره 091266572271 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

خدمات بیشتر: جت پرینتر برای چاپ روی بطری

جت پرینتر چاپ روی لوله پلی اتیلن

جت پرینتر چاپ روی لوله پلی اتیلن

انواع لوله های پلی اتیلن

از این لوله ها می توانید در قطرهای مختلف و در فشارهای بین 2 تا 40 بار استفاده کنید. لوله های پلی اتیلن دارای مدل های مختلف دو جداره، اسپیرال و .... می باشند که لازم است بر روی آن ها اطلاعات مورد نیاز درج شود. برای این کار می توانید به دیباجت پرینتر مراجعه کنید و جت پرینتر صنعتی مورد نظر خود را سفارش دهید.

چاپ اطلاعات روی لوله های پلی اتیلن

برای نصابان لوله پلی اتیلن اطلاع از نام سازنده و تاریخ تولید و سایر اطلاعات مرتبت با کیفیت و دوام محصول مهم است. با توجه به سطح محدود و منحنی لوله، چاپ روی لوله محدودیت داشته و همچنین نمیتوان از لیبل و برچست های معمول استفاده کرد. عمل چاپ روی انواع لوله، توسط جت پرینترهای صنعتی انجام می شود .جت پرینتر چاپ روی لوله، را با سرعت و دقت انجام می دهد.
جوهر مورد استفاده سریعا خشک شده و به آسانی قابل پاک شدن نیست و سالها بدون تغییر باقی می ماند. لازم به ذکر است که جت پرینترهای کداجت محدودیتی در چاپ روی لوله ندارند و چاپ روی انواع لوله از جنس های مختلف پلی اتیلن یا فلز و پلی پروپیلن یا لوله سبز را انجام می دهند.
همچنین منحنی بودن و قطر لوله مشکل در چاپ بوجود نمی آورد و عمل چاپ با دقت و کیفیت بالا، صورت می گیرد.
برای مشاوره و خرید انواع جت پرینتر مخصوص لوله پلی اتیلن کافی است با دیبا جت پرینتر تماس گرفته و مشاوره بگیرید. علاوه بر جت پرینتر، نوار نقاله مخصوص، جوهر و حلال های لازم نیز توسط دیبا جت پرینتر عرضه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *