اخبار ومقالات

جت پرینتر برای چاپ روی بطری

انواع دستگاه جت پرینتر برای چاپ روی بطری کدام است؟ جت پرینتر بهترین چاپگر برای چاپ اطلاعات متغییر بر روی محصولاتی مانند بطری است. یکی از بهترین امکانات این دستگاه امکان چاپ بر روی سطوح منحنی و با سطح مقطع گرد می باشد. چاپ بر روی بطری باید با دقت خاصی انجام شود که نوشته ها خوانا باشند. در این بخش می خواهیم انواع جت پرینتر برای چاپ روی بطری را به شما معرفی کنیم. پس از مطالعه ویژگی های هریک از دستگاه ها می توانید بهترین گزینه را انتخاب و سپس آن را از دیبا جت پرینتر سفارش دهید.

جت پرینتر دستی برای چاپ روی بطری

جت پرینترهای دستی دارای وزن سبک و قابل حمل می باشند و برای چاپ اطلاعات متغیر مانند تاریخ تولید و انقضا از آن استفاده می شود. این نوع جت پرینتر از جوهرهایی استفاده می کند که به سرعت خشک می شوند و به همین دلیل توانایی چاپ بر روی سطوح غیر قابل نفوذ مانند شیشه، فلز و یا پلاستیک را دارد. برای استفاده از جت پرینتر دستی نیاز به یک اپراتور نیز می باشد. به همین دلیل این دستگاه برای خط تولید با حجم پایین استفاده می شود. این دستگاه ها قیمت ارزان تری دارند.

جت پرینتر برای چاپ روی بطری

جت پرینتر برای چاپ روی بطری

جت پرینتر اتوماتیک برای چاپ روی بطری

از دیگر انواع جت پرینتر برای چاپ روی بطری استفاده از جت پرینترهای صنعتی و یا اتوماتیک می باشد. این دستگاه برای خط تولیدهایی با تیراژ بالا استفاده می شوند و قادرند روزانه بر روی هزاران بطری اطلاعات مورد نیاز را درج کنند. به عنوان مثال برای چاپ روی بطری می توانید از جت پرینتر اتوماتیک مدل DCN150 استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی فروش جت پرینتر در تهران

جت پرینتر CLJ برای چاپ روی بطری

جت پرینتر های CIJ یا جوهر افشان پیوسته (Continuous Inkjet)، یکی از بهترین چاپگر ها برای چاپ روی انواع مختلفی از محصولات است. سیستم پمپاژی که در این دستگاه وجود دارد، امکان چاپ بر روی محصول تا فاصله ۵ سانتی متری را هم فراهم می کند. بنابراین بهترین جت پرینتر برای چاپ روی بطری، دستگاه CIJ است. جوهر های استفاده شده در CIJ پایه حلال هستند و باعث می شود جوهر سریع خشک شود. نوع طراحی CIJ باعث می شود چاپ روی سطوح نفوذ ناپذیر مثل شیشه و پلاستیک و فلز راحت تر انجام شود. این دستگاه برای خطوط تولیدی مناسب است که تیراژ بالایی (بیشتر از ۱۰۰۰۰ عدد در روز) دارند.

فروش انواع جت پرینتر برای چاپ روی بطری

جت پرینتر نوعی دستگاه چاپگر است که برای درج اطلاعات به کار می رود و شما می توانید حتی نام برند و لوگو را نیز با استفاده از آن بر روی محصولات خود درج کنید. دستگاه جت پرینتر با سرعت بالا در خط تولید نوشیدنی هایی که درون بطری پر می شوند اطلاعات لازم را درج می کند تا محصول سریع تر به بازار عرضه شود و از فوت وقت جلوگیری شود.

جت پرینتر حرارتی برای چاپ روی بطری

نوعی چاپگر است که دارای یک هد حرارتی و ریبون حساس به حرارت می باشد و به صورت دیجیتال کار می کند .
از این دستگاه ها برای چاپ بر روی بطری هایی از جنس پلاستیک که قابل انعطاف می باشند، استفاده می شود. چاپ توسط این نوع جت پرینترها با کیفیت بوده و نسبت به جت پرینترهای دیگر خرابی کمتری دارند.
برای ارتقاء کیفیت چاپ توسط جت پرینترهای حرارتی باید ریبون را با طول مناسب انتخاب نمود که این عمل همچنین باعث می شود زمان کمتری برای تعویض ریبون نیاز باشد. این نوع جت پرینتر در حال حاضر قدیمی شده و حال حذف از خطوط تولید هستند

جت پرینتر برای چاپ روی بطری

جت پرینتر برای چاپ روی بطری

جت پرینتر لیزری برای چاپ روی بطری

دستگاه های لیزری دارای دو نوع دستگاه هایCO2 و دستگاه های FIBER باشند.
استفاده از این دستگاه ها به دلیل سرعت بالایی که دارند برای کار برش و حکاکی بر روی محصولات مناسب بوده و برای کار با آن نیاز به دخالت دست اپراتور نمی باشد. سرعت کار با این دستگاه ها به قدرت آنها که معمولا ۳۰ یا ۶۰ وات هستند بستگی دارد. از این دستگاه ها برای صرفه جویی بیشتر در تولیدی هایی که از چند شیفت کاری تشکیل شده اند استفاده می شوند.

از جت پرینتر برای چاپ روی چه بطری هایی استفاده می شود؟

شما می توانید این دستگاه را برای بسیاری از خط تولیدها استفاده کنید. چاپ روی بطری پلاستیکی، شیشه، پت، نوشابه، آب معدنی و حتی درب بطری با استفاده از دستگاه جت پرینتر قابل انجام می باشد.

نمایندگی فروش جت پرینتر برای چاپ روی بطری

دیبا جت پرینتر یکی از شرکت های برتر در سطح کشوری می باشد که در زمینه فروش جت پرینتر به سراسر کشور و جهان در حال فعالیت است. شما می توانید برای دریافت مشاوره خرید و یا سفارش این محصول با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *