اخبار ومقالات

قیمت و خرید جت پرینتر تخم مرغ

قیمت و خرید جت پرینتر تخم مرغ
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

جت پرینتر تخم مرغ یک دستگاه مهم در خط تولید تخم مرغ می باشد. امروزه با توجه به اینکه برخی از اطلاعات می بایست به صورت روزانه بر روی محصولات تولیدی درج شود. کارخانه های تولید تخم مرغ نیز برای چاپ تاریخ تولید و انقضا بر روی تخم مرغ نیاز به یک دستگاه دارند. برای این کار از دستگاه جت پرینتر استفاده می شود. در صورتی که نمی دانید جت پرینتر تخم مرغ چیست؟ و یا می خواهید اطلاعاتی در مورد آن درج کنید می توانید در این مقاله با دیبا جت پرینتر همراه باشید.

جت پرینتر تخم مرغ چیست؟

یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در خط تولید تخم مرغ، جت پرینتر می باشد. جت پرینتر نوعی چاپگر است که اطلاعات ضروری را بر روی محصولات درج می کند. با استفاده از این دستگاه می توانید تاریخ تولید و انقضا، سری ساخت، قیمت و ... را درج کنید. دستگاه جت پرینتر تخم مرغ از کارتریج جوهر افشان استفاده می کند. شما می توانید اطلاعات متغیر خود را با استفاده از این دستگاه بر روی انواع محصولات مانند تخم مرغ درج کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی فروش جت پرینتر در تهران

نحوه عملکرد جت پرینتر تخم مرغ

در این دستگاه شکل تخم مرغ توسط هدهای متحرک که پاشش جوهر را انجام می دهند شبیه سازی می شود و به راحتی می توانند بر روی سطح گرد نیز اطلاعات را درج کنند. از ویژگی های این دستگاه می توان به انعطاف پذیری آن اشاره کرد. در این دستکاه اطلاعاتی که بر روی تخم مرغ باید چاپ شوند از کارت حافظه دستگاه گرفته می شوند.

هدهای چاپگر در دستگاه جت پرینتر تخم مرغ متناسب با تعداد ردیف های تخم مرغ می باشد و این هدهای چاپگر ، چاپ تاریخ بر روی تخم مرغ را انجام می دهند. فاصله جت پرینتر با تخم مرغ ۲ میلیمتر است که با جلوگیری از خراب شدن چاپ ها می تواند به طور متوالی کار چاپ روی تخم مرغ را انجام دهد.

مزایای استفاده از جت پرینتر تخم مرغ

از این دستکاه می توانید برای چاپ اطلاعات بر روی تخم مراغ های متوسط تا درشت استفاده کنید.

استفاده از جت پرینتر باعث می شود تا تولید کنندگان بتوانند مشکلی که در تولید به وجود آمده را سریعا شناسایی و آن را برطرف کنند.

طول عمر مادربرد در این دستگاه بیشتر از ۱۵ سال بوده و از مدارهایی با مقیاس بزرگ استفاده می کند.

برای شروع کار با آن تنها نیاز است مهارت تایپ داشته باشید.

طراحی قالب این دستگاه برای چاپ تاریخ روی تخم مرغ به گونه ای است که قابل انعطاف بوده و از ترک خوردن و شکستگی پوسته تخم مرغ جلوگیری می کند.
کافیست تنها شانه تخم مرغ را در جای مخصوص قرار دهید تا عملیات چاپ بصورت خودکار انجام شود.

با استفاده از این دستگاه ها می توان آرم ، لوگو یا تصویری با ابعاد کوچک نیز طراحی نمود.

این دستگاه می تواند با رنگ های متفاوت جوهر از جمله قرمز، آبی، سبز، بنفش کار چاپ تاریخ بر روی تخم مرغ را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: جت پرینتر برای چاپ روی بطری

ویژگی های دستگاه جت پرینتر تخم مرغ

این دستگاه ها دارای ظرفیت بالای چاپ بر روی تخم مرغ یعنی ۲۴۰۰۰ تا ۵۴۰۰۰ تخم مرغ در ساعت را دارند.

این چاپگرها دارای نقاله خودکاری برای نقل و انتقال تخم مرغ ها می باشند و توسط آنها تخم مرغ ها را برای قرار گرفتن جلوی چاپگر حرکت می دهند.

یکی دیگر از امکانات این دستگاه این است که هد متحرک چاپگر کیفیت چاپ را با هر تخم مرغ وفق می دهد.

این دستگاه ها توانایی چاپ همزمان چندین اطلاعات بصورت خودکار مانند تاریخ تولید و انقضا، قیمت و نام محصول را بر روی تخم مرغ دارند.

این دستگاه های چاپگر می توانند بصورت هم زمان برای ۳ تا ۶ سینی از غلتک کار چاپ بر رروی تخم مرغ را انجام دهند .

درج متون با فونت های مختلف بر روی تخم مرغ یکی دیگر از امکانات این دستگاه می باشد.

این دستگاه برای استفاده آسان از روش کد نویسی استفاده نموده و اطلاعات را از طریق پورت usb بارگیری می کند.

جت پرینترهای صنعتی دارای قابلیت لمسی بوده و توسط ویندوزکنترل می‌شوند.

این نوع جت پرینتر ها از زبان فارسی پشتیبانی نموده و می توانند جملات را تا ۹۰ درجه چرخش داده و آنها را به صورت افقی یا عمودی چاپ کنند.

قیمت جت پرینتر تخم مرغ

خط تولید تخم مرغ می بایست حتما برخی از اطلاعات روز را بر روی محصولات درج کند. محصولاتی که پس از مدتی خراب می شوند لازم است که بر روی آن ها تاریخ انقضا درج شود. اگر قصد خرید دارید می بایست قیمت جت پرینتر تخم مرغ را بدانید. شما عزیزان برای دریافت قیمت و یا کسب مشاوره خرید می توانید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید جت پرینتر تخم مرغ

جت پرینتر دستگاهی است که برای تمامی خطوط تولید مورد نیاز می باشد و مدل های متنوعی دارد. با توجه به کارایی که از جت پرینتر نیاز دارید می بایست مشخصات فنی هر محصول را به صورت جداگانه بدانید. شرکت دیباجت پرینتر در زمینه مشاوره خرید و یا دریافت اطلاعات محصول آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *