اخبار ومقالات

چاپ روی لامپ با جت پرینتر

چاپ روی لامپ با جت پرینتر
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

چاپ روی لامپ با جت پرینتر یکی از فرایندهایی است که توسط برخی دستگاه های صنعتی خاص انجام می شود. در این مطلب می خواهیم در مورد جت پرینترهای صنعتی که با استفاده از آن ها می توانید اطلاعات متغیر مفیدی را بر روی لامپ ها درج کنید صحبت کنیم. اگر روی یک عدد لامپ را مشاهده کنید متوجه می شوید که اطلاعات متغیری مانند تاریخ تولید و انقضا، قیمت، بارکد، شماره سریال، لوگو و ... بر روی آن درج شده است. این کار توسط دستگاه جت پرینتر صورت می گیرد. این دستگاه به نام تاریخ زن و کد زن نیز محبوبیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپ روی لامپ با جت پرینتر با ما همراه باشید.

چاپ روی لامپ با دستگاه جت پرینتر اتوماتیک

جت پرینترها به دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم بندی می شوند. در حالت اتوماتیک تنها اطلاعاتی که در نظر دارید را بر روی دستگاه ست می کنید و مابقی کارها توسط خود دستگاه انجام می شود. روش کار برای چاپ روی لامپ با جت پرینتر اتوماتیک به این صورت است که محصولات بر روی تسمه نقاله حرکت می کنند و هنگامی که سنسور چشم آن ها را می بیند به دستگاه فرمان می دهد تا اطلاعاتی که بر روی آن از قبل ذخیره شد بر روی لامپ چاپ کند.

اطلاعات بیشتر: جت پرینتر چاپ روی سیم و کابل

چاپ روی لامپ با جت پرینتر لیزری

یکی از دستگاه هایی که برای حک اطلاعات بر روی لامپ مورد استفاده قرار می گیرد جت پرینتر لیزری می باشد. این دستگاه با نور لیزر کار می کند و می تواند بر روی محصول اطلاعات مختلفی را حک کند. یکی از مزایای جت پرینتر لیزری این است که به جوهر به عنوان ماده مصرفی نیازی ندارید در نتیجه می توانید هزینه نهایی چاپ را کاهش دهید. رایج ترین جت پرینترهای لیزری شامل لیزر CO2 و فایبر می باشند.

خدمات بیشتر: تعمیر جت پرینتر صنعتی

جت پرینتر مخصوص چاپ روی انواع لامپ

چاپ کوچک و بزرگ با بهترین کیفیت توسط انواع جت پرینترهای HP و DOD انجام می‌شود. قیمت بسیار مناسب جهت خرید بهترین جت پرینترهای ثابت و اتوماتیک، جت پرینتر دستی، جت پرینترهای بارکد زن، انواع تاریخ زن‌های ثابت و متحرک تمامی‌جت پرینترهای شرکت دیبا جت پرینتر اعم از جت پرینترهای اتوماتیک و ثابت، جت پرینترهای متحرک و دستی، لیزر پرینت‌های ثابت ،لیزر پرینت های متحرک، تاریخ زن های دستی و تاریخ زن های ثابت در سن مارکینگ وجود دارد.

تمامی این جت پرینترها را می توانید برای چاپ روی لامپ با جت پرینتر صنعتی استفاده کنید. همچنین برای دریافت قیمت و یا خرید این دستگاه با گارانتی می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از مشاورین دیبا جت پرینتر دریافت کنید. کلیه جت پرینترهای این شرکت دارای خدمات پس از فروش می باشند و می توانید از خدمات نصب و راه اندازی دستگاه های این مجموعه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *