اخبار ومقالات

دستگاه چاپ روی قوطی های فلزی

دستگاه چاپ روی قوطی های فلزی
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

اگر نیاز به دستگاه چاپ روی قوطی های فلزی مانند قوطی رب، کنسرو، نوشابه و ... دارید در این بخش با ما همراه باشید. یکی از مهم ترین بخش های خط تولید درج تاریخ تولید و انقضا و مشخصات محصول بر روی قوطی می باشد. مهم است که با چه دستگاهی این کار انجام شود تا مرتب باشد و بتوان اطلاعات متغیر بر روی آن درج کرد. برای انجام این کار باید مراحل متفاوتی را طی کنید که در ادامه به آن ها اشاره ای خواهیم داشت. با دیباجت پرینتر همراه باشید.

بهترین دستگاه چاپ روی قوطی های فلزی

روش های مختلفی برای چاپ روی محصول وجود دارد اما دستگاهی که این روزها مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه جت پرینتر می باشد. با استفاده از این دستگاه شما می توانید تمامی اطلاعات متغیر مورد نیاز را بر روی آن درج کنید و از درست بودن اطلاعات اطمینان داشته باشید. این کار شامل مراحلی است که در ادامه آن ها را بیان می کنید. شما عزیزان برای خرید دستگاه جت پرینتر و یا همان دستگاه چاپ روی قوطی های فلزی می توانید به وب سایت دیبا جت پرینتر مراجعه کنید و با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

مراحل چاپ روی قوطی های فلزی

قوطی هایی که در صنایع غذایی استفاده می شود از جنس نوعی ورث به نام تین پلیت می باشند و چاپی که برای این جنس استفاده می شود به نام چاپ افست معروف است. لازم است که از پیش از آغاز چاپ توسط لیتوگرافی زینک تامین شود.  نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این دستگاه هم برای چاپ بر روی ورق فلزی و هم برای چاپ بر روی کاغذ استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: جت پرینتر برای چاپ روی بطری

لاک زنی

در صنعت تولید قوطی فلزی مرحله لاک زنی بسیار مهم است. لاک زنی به این معنی است که بر روی قسمت داخلی بدنه قوطی لاک و یا پوششی قرار می گیرد تا از خراب شدن مواد جلوگیری شود. در صورتی که داخل قوطی از مواد غذایی پر شود ممکن است از دو بار لاک زنی استفاده شود تا از فساد ماده غذایی به خاطر ایجاد اکسیداسیون در آن نقطه جلوگیری شود.

چاپ روی بدنه قوطی

این مرحله می بایست از دستگاه چاپ روی قوطی های فلزی استفاده کنید. توجه داشته باشید که حتما ورق های فلزی می بایست خشک و آلودگی زدایی شوند چرا که اگر دارای چربی و یا آلودگی باشند کیفیت چاپ کاهش پیدا می کند. در این بخش با استفاده از دستگاه جت پرینتر می توانید اطلاعات مورد نیاز را بر روی آن درج کنید.

انواع دستگاه چاپ بر روی قوطی های فلزی

دستگاه جت پرینتر دستی بهترین دستگاه برای چاپ روی قوطی های فلزی مانند کنسرو می باشد که به راحتی می توانید متن مورد نظر خود را بر روی سطح قوطی پرینت کنید. شما می توانید این دستگاه را با مناسب ترین قیمت از شرکت دیبا جت پرینتر سفارش دهید آن را درب منزل دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی فروش جت پرینتر در تهران

دستگاه چاپ روی قوطی رب

قوطی رب فلزی می باشد و برای چاپ روی آن می بایست از دستگاهی استفاده کنید که کیفیت بالایی داشته باشد. بهترین دستگاه برای استفاده در خط تولید رب جت پرینتر می باشد که می توانید آن را از دیبا جت پرینتر با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *