اخبار ومقالات

فروش انواع جت پرینتر کاشی و سرامیک

جت پرینتر کاشی و سرامیک یکی از اجزا ضروری در خط تولید کاشی و سرامیک می باشد که برای خط تولید لازم است. کاشی و سرامیکی استفاده گسترده ای دارد، این محصول در کف، دیوار، نمای ساختمان، داخل ساختمان و ... استفاده می شود و با توجه به اینکه یکی از مشاغل پررونق در ایران محسوب می شود کارخانه های زیادی برای تولید کاشی و سرامیک ایجاد شده اند. برای اینکه اطلاعات این محصول را درج کنید می بایست از جت پرینتر استفاده کنید. در این بخش می خواهیم در مورد انواع جت پرینتر کاشی و سرامیک و قیمت آن ها صحبت کنیم. با دیباجت پرینتر همراه باشید.

فروش جت پرینتر کاشی و سرامیک

شرکت مهندسی دیبا جت پرینتر چندین سال است که در زمینه فروش انواع جت پرینتر فعالیت می کند و محصولات خود را به سراسر کشور و حتی خارج از کشور نیز ارسال می کند. جهت سفارش خرید جت پرینتر کاشی و سرامیک می توانید با شماره 02166572271 تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کنید.

فروش جت پرینتر کاشی و سرامیک

فروش جت پرینتر کاشی و سرامیک

چاپ اطلاعات بر روی کاشی

هر کاشی برای شرکت خاصی است و نوع ساخت آن ممکن است متفاوت باشد. استادکارهای نصاب کاشی به محض دیدن کاشی می خواهند نوع و سازنده کاشی را بشناسند همین امر هم باعث می شود که یک برند کاشی محبوب و شناخته شده شود. اطلاعات مهمی مانند سازنده، نام برند و ... در یک پوشش لعاب چاپ می شود. عمل چاپ بر روی این کاشی ها با استفاده از جت پرینتر صورت می گیرد که به صورت دستی و یا صنعتی موجود می باشد. انواع جت پرینترهایی که برای چاپ روی کاشی می توانید از آن ها استفاده کنید را در دیبا جت پرینتر مشاهده کنید.

خدمات بیشتر: دستگاه چاپ روی قوطی های فلزی

البته جت پرینتر علاوه بر چاپ روی کاشی، روی کارتن و یا نایلون بسته بندی کاشی نیز اطلاعات لازم را با سرعت و دقت چاپ می کند. برای مشاوره خرید انواع جت پرینتر کاشی و سرامیک کافیست با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. خدمات این مجموعه محدود به جت پرینتر نمی باشد و شما می توانید نوار نقاله های مخصوص و پایه های نگهدارنده را نیز از این مجموعه خریداری کنید.

مزایای چاپ روی کاشی با جت پرینتر

به منظور چاپ اطلاعات بر روی سطح مختلف می بایست از یک دستگاه کمک بخواهید که تمامی اطلاعات را درست بر روی آن چاپ کند. ماشین آلات زیادی برای این کار طراحی شده است که یکی از بهترین گزینه ها جت پرینتر می باشد. این محصول سرعت و دقت بالایی دارد و می توانید اطلاعات متغیر را نیز بر روی آن چاپ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *