اخبار ومقالات

جت پرینتر چاپ روی بسته بندی حبوبات

جت پرینتر چاپ روی بسته بندی حبوبات
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

جت پرینتر چاپ روی بسته بندی حبوبات یکی از اجزای اجباری کارخانه بسته بندی است. بسته بندی با کیفیت و بهداشتی با اطلاعات کامل تولید برای فروش هر محصولی ضروری است. امروزه برای حفظ کیفیت محصولات تولیدی، بسته بندی حبوبات نقش مهمی در صنایع غذایی ایفا می کند و این امر به سلامت کلی محصول از زمان تولید تا رسیدن به دست مصرف کننده کمک می کند.
به همین دلیل بسته بندی یکی از مهمترین فرآیندها در کارخانه های تولید محصول می باشد. این اقدام حتی بر روی فروش تاثیر بسزایی دارد.

فروش جت پرینتر چاپ روی بسته بندی حبوبات

جت پرینترهای دیبا جت پرینتر با بیش از 20 سال سابقه کاری بهترین جت پرینترهای صنعتی را به شما ارائه می دهد. شما می توانید بهترین جت پرینتر را با مناسب ترین قیمت از این مجموعه خریداری کنید. برخی از مزایای شرکت دیبا جت پرینتر به شرح زیر می باشد:

  • فروش انواع جت پرینتر چاپ روی بسته بندی حبوبات با 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش
  • ارائه بهترین جت پرینتر متناسب با نیاز شما
  • مشاوره رایگان انتخاب و خرید بهترین جت پرینتر برای چاپ روی بسته بندی حبوبات
  • تامین محصولات مصرفی مورد نیاز برای  جت پرینتر صنعتی شما
  • راه اندازی دستگاه و آموزش کار با جت پرینتر صنعتی

نکات مهم برای بسته بندی حبوبات

حبوبات نیز مانند سایر مواد غذایی باید بسته بندی مخصوص به خود را داشته باشند، بنابراین هنگام بسته بندی باید به چند نکته توجه داشته باشید. به عنوان مثال برای بسته بندی حبوبات باید از نوعی ماده استفاده کرد که از مواد غذایی در برابر آسیب محافظت کند، یعنی اگر قرار است از پلاستیک استفاده شود، باید اطمینان حاصل شود که این پلاستیک حاوی مواد شیمیایی نیست که به انسان آسیب برساند.ترجیحا کی می بایست از موادی استفاده شود که قابل بازیافت باشد و به محیط زیست هم آسیبی وارد نشود. 

خدمات بیشتر: فروش جت پرینتر کاشی و سرامیک

از دیگر مواردی که به هنگام بسته بندی حبوبات می بایست به آن دقت کنید استفاده از رنگ های شاد و زیبا می باشد. این رنگ ها توجه مشتریان را به خود جلب می کند و در نتیجه فروش بیشتری را شاهد خواهید بود. همچنین برای چاپ اطلاعات مهم محصول مانند تاریخ تولید و انقضا از رنگی استفاده کنید که قابلیت خوانایی داشته باشد و به اندازه کافی بولد باشد. برای درج اطلاعات محصول عموما از جت پرینتر استفاده می شود. شما می توانید با سفارش بهترین جت پرینتر برای چاپ روی بسته بندی حبوبات اطلاعات لازم را درج کنید.

مزایای بسته بندی حبوبات چیست؟

1- پس از تولید حبوبات در کارخانه، برای محافظت از آن در برابر عواملی مانند نور خورشید، خوردگی هوا، شکستگی در اثر ضربه و عوامل دیگر، کارخانه از بسته‌بندی ساخته شده از مواد مختلف تا رسیدن به دست مصرف‌کننده استفاده می‌کند.
2- به کمک بسته بندی می توان حبوبات را از گرد و غبار، میکروب، کثیفی و رطوبت محافظت کرد.
3- بسته بندی حبوبات حمل و نقل آن ها را آسان می کند و از آنجایی که به شکل های خاصی بسته بندی می شوند، به راحتی داخل و خارج از انبار نیز می شوند.
4. بسته بندی به محصول شخصیت می بخشد تا مشتری محصول را بشناسد و در بسته بندی خاص خریداری کند و همچنین محصولات مختلف را از یکدیگر متمایز کند.
5. چاپ اطلاعات محصول بر روی بسته بندی به مشتریان این امکان را می دهد که تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت محصول را مشاهده کرده و از تازه و سالم بودن محصول اطمینان حاصل کنند.
6- با توجه به اینکه برند سازنده بر روی بسته بندی آنها درج شده است، بنابراین بسته بندی را می توان به عنوان ابزار مهمی در صنعت بازاریابی در نظر گرفت و از این طریق محصول برای مصرف کننده شناخته می شود.
7- یکی دیگر از مزیت های بسته بندی حبوبات این است که حبوبات را می توان با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و مجهز در انواع بسته بندی های پلاستیکی و مقوایی قرار داد، اندازه ها و وزن های مختلف را در خود جای داد تا با توجه به عدم نیاز به توزین، نیازی به ترازو نباشد. لوبیا برای فروش به مشتریان

شما عزیزان برای خرید بهترین جت پرینتر چاپ روی بسته بندی حبوبات می توانید به وب سایت دیبا جت پرینتر مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *