اخبار ومقالات

جت پرینتر برای چاپ روی کارتن

جت پرینتر برای چاپ روی کارتن
جت پرینتر درشت نگار چیست؟
تفاوت جت پرینتر با لیزر جت چیست؟
دستگاه جت پرینتر چاپ روی سلفون بستنی
قیمت جت پرینتر
چاپ نامرئی با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر
بهترین جت پرینتر برتر بازار 
نحوه شستشوی هد جت پرینتر
نوار نقاله جت پرینتر
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر دومینو
بهترین مارک جت پرینتر

جت پرینتر برای چاپ روی کارتن چگونه است؟ بهترین دستگاه چاپ روی کارتن کدام است؟ چاپ روی کارتن به دلیل تراکم بالای موادی که در آن به کار رفته است و برای جلوگیری از خم شدن و آن بسیار پیچیده است. به همین جهت نیاز به تجهیزاتی مانند جت پرینتر دارد. جت پرینتر دستگاهی است که با استفاده از آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بر روی آن ثبت کنید بدون اینکه کارتن خم شود. شاید برای شما هم سوال باشد که از چه دستگاهی برای چاپ روی کارتن می توان استفاده کرد در این بخش با ما همراه باشید تا تمامی سوالات شما را در این زمینه پاسخ داده شود.

جت پرینتر برای چاپ روی کارتن

امروزه اکثر شرکت های تولیدی و کارگاه ها دارای دستگاه جت پرینتر برای ثبت اطلاعات بر روی محصولات خود می باشند. زمانی که محصولی به انتهای خط تولید می رسد می بایست اطلاعاتی نظیر قیمت مصرف کننده، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، شماره سری محصول، لوگو و نام برند بر روی آن درج شود. انجام این کار با استفاده از چاپگرهای معمولی کاری زمانبر و تقریبا غیر ممکن است چرا که چاپگرهای معمولی بر روی سطوح صاف تنها می توانند اطلاعات درج کنند و برای سطوحی که کمی قوس داشته باشند نمی توان از آن ها استفاده کرد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه جت پرینتر برای چاپ روی کارتن روی کار آمد که با استفاده از آن به راحتی می توانید اطلاعات مورد نیاز را بر روی محصول درج کنید. همچنین این دستگاه باعث می شود که نتوانند ا محصول شما کپی و یا تقلب کنند. به عنوان مثال با استفاده از جت پرینتر و جوهرهای UV می توان بر روی محصولات تولید شده یک عبارت نامرئی چاپ کرد تا افراد کلاهبردار نتوانند از محصولات تولید شده کارخانه شما سواستفاده کنند.

بیشتر بخوانید: جت پرینتر چاپ روی ظروف یکبار مصرف

انواع جت پرینتر برای چاپ روی کارتن

از جت پرینترهای مختلفی می توان برای چاپ روی کارتن استفاده کرد که با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب و خریداری نمایید. اگر محصول شما به گونه ای است که اطلاعات مورد نیاز باید بر روی کارتن آن درج شود لازم است که یک جت پرینتر برای خط تولید خود خریداری کنید. توجه داشته باشید برای خرید دستگاه جت پرینتر برای چاپ روی کارتن نیازی به مراجعه حضوری نیست و تنها پس از انتخاب محصول می توانید با استفاده از شماره های درج شده در انتهای سایت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را درب منزل دریافت کنید.

۱جت پرینتر CIJ

جت پرینتر CIJ  که مخفف ( Continuous Inkjet Printers ) میباشد نوعی دستگاهی پر سرعت است که برای شرکت ها یا کارخانجاتی که دارای حجم بالایی از تولید محصولات هستند مناسب میباشد. بدین معنی برای جاهایی که بیش از ۱۵ ساعت در روز کار میکنند، کاربردی است.  این دستگاه علاوه بر داشتن ویژگی های خوب دارای معایبی همچون هزینه بالا برای بروزرسانی و تعمیر میباشند و کفیت چاپ آنها نیز در حد متوسط است.

۲جت پرینتر DOD

جت پرینتر DOD که مخفف ( Drop On Demand printer ) میباشد این دستگاه دارای دو مدل

  • لارج کارکتر
  • HR یا های-رزولوشین

دستگاه لارج کارکتر برای چاپ روی کارتن های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد و با سیستم های مختلف ۷، ۱۲ و ۱۶ نازلی کار میکند. معمولا بعلت قدیمی بودن تکنولوژی این دستگاها کمتر شرکتی یا کارخانه ای از آن استفاده میکند.
دستگاه HR یا های-رزولوشین که با هدهای زارجت XAARJET انگلستان کار می کند. اگر نحوه کار با دستگاه جت پرینتر را نمی دانید کلیک کنید.

۳)  جت پرینتر Hp چاپ روی کارتن

اگر فعالیت شرکت شما محدود است   جت پرینتر Hp  گزینه ای مناسب برای شما است. این نوع دستگاها هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت نسبت به گزینه های قبلی بسیار مقرون به صرفه هستند. اما این دستگاه دارای عیب بزرگی است که آن هم قیمت بسیار بالای جوهر دستگاه است که تقریبا قیمت هر لیتر جوهر دو برابر قیمت خود دستگاه میباشد.

جت پرینتر دستی برای چاپ روی کارتن

جت پرینترهای دستی سبک و قابل حمل می باشند و برای محصولاتی که تیراژ پایین دارند گزینه مناسبی است. همچنین برای کاهای سنگین که امکان جابجایی ندارند می توانید از جت پرینتر دستی استفاده کنید و بر روی کارتن آن اطلاعات مورد نیاز را درج کنید. این دستگاه یک صفحه نمایش لمسی دارد و می توانید اطلاعات مورد نظر را به صورت مستقیم و یا با استفاده از فلش به آن وارد کنید. برای داشتن چاپ دقیق بهتر است از شابلون استفاده کنید و با کمترین خطا اطلاعات را درج کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی فروش جت پرینتر در تهران

جت پرینتر اتوماتیک برای چاپ روی کارتن

از جت پرینترهای اتوماتیک و یا صنعتی برای درج اطلاعات متغیر استفاده می شود. این دستگاه ها نوعی چاپگر هستند که در صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی و دیگر صنایع بسته بندی از آن استفاده می شود. اپراتور محصولات را بر تسمه نقاله قرار می دهد و سپس جعبه ها روی تسمه نقاله حرکت می کنند و به زیر دستگاه جت پرینتر اتوماتیک هدایت می شود و به محض اینکه به زیر دستگاه می رسد فتوسل یا چشم جت پرینتر، جعبه را شناسایی می کند و فرمان چاپ را به جت پرینتر ارسال می کند و سپس دستگاه پیامی که از قبل تعیین شده و شامل تاریخ تولید و انقضا است را روی محصول چاپ می نماید.

شما عزیزان برای خرید دستگاه جت پرینتر برای چاپ روی کارتن و یا مشاهده لیست قیمت جت پرینتر می توانید به وب سایت دیبا جت پرینتر مراجعه کنید و پس از انتخاب محصول مورد نظر آن را سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *